حرکت پرسپولیس در نقل و انتقالات از بین می رود/مذاکره با چند ستاره آغاز شد

پرسپولیس تابستان شلوغی را پشت سر گذاشته و بازیکنان زیادی به این تیم دعوت شده اند. بسیاری معتقدند درویش و تیمش بهترین نقل و انتقالات را انجام دادند و حاصل این نقل و انتقالات خوب قهرمانی در نیم فصل اول و ایجاد فاصله 5 امتیازی با استقلال بود.

در واقع سیاست درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس سکوت و خاموشی چراغ ها در نقل و انتقالات بود و به نظر می رسد این اتفاق در نقل و انتقالات زمستانی نیز تکرار شود. همانطور که مشخص است یحیی گل محمدی و درویش در روزهای اخیر هیچ ملاقات رسمی و حضوری برای جذب بازیکنان مورد نیاز خود نداشته اند، اما مرتب با یکدیگر در تماس بوده اند و مدیرعامل پرسپولیس نیز بازیکنان را می شناسد. تحت تعقیب یحیی گل محمدی

عیسی آل کثیر که به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرده است در دیدارهای بعدی نمی تواند تیمش را همراهی کند، تیم یحیی تقریباً کامل شده است و پرسپولیس در نیم فصل بازیکنان زیادی نمی خرد. با این وجود اولویت اصلی گل محمدی جذب یک مهاجم خارجی به جای لوکادیا است و او گزینه های متعددی را به حاکمان پرسپولیس ارائه کرد.

شیخ دیاباته، مهدی عبدی و حامد پاکدل به عنوان مهاجمان متخصص در ترکیب فعلی پرسپولیس حضور دارند. دیاباته که مصدوم است اکثر بازی های پرسپولیس را تاکنون از دست داده و نتوانسته کمک چندانی به تیمش کند. عبدی و پاکدل آنقدر ضعیف کار کرده اند که یحیی گل محمدی حاضر است تیمش را بدون مهاجم به زمین بفرستد اما از این دو بازیکن در ترکیب اصلی استفاده نکند.

الگوی کاری درویش در نقل و انتقالات هم در نوع خود جالب بود. او تقریبا تمام اخبار نقل و انتقالات باشگاه از پرسپولیس را تکذیب کرد و در مواجهه با سوالات خبرنگاران گفت هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و به نوعی می گوید از چیزی خبر ندارد. حتی یک بار یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس برای مذاکرات نهایی وارد باشگاه پرسپولیس شد اما درویش در جمع خبرنگاران این موضوع را تکذیب کرد.

گل محمدی در کنار خرید یک مهاجم خارجی خوب، در صورت یافتن بازیکن مناسب، یک هافبک و یک دفاع چپ نیز جذب خواهد کرد. اگر او نتواند با گزینه های داخلی مورد نظرش به توافق برسد، کار پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب مهاجم خارجی به پایان می رسد.

اگرچه درویش در نشست خبری خود اعلام کرد که باشگاه هنوز وارد بازار نقل و انتقالات نشده و با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده است، اما بررسی های ما نشان می دهد که پرسپولیس با چند بازیکن داخلی و خارجی در آنجا وارد مذاکره شده است و این بازیکنان چند روزی در آنجا وارد مذاکره خواهند شد. طی چند روز آینده در پرسپولیس مشخص خواهد شد. رفتن لوکادیا شوک بزرگی به پرسپولیس وارد کرد و این تیم بهترین گلزن و ستاره خود را در جریان بازی ها از دست داد.

حتی مذاکرات اولیه با یک مهاجم برزیلی انجام شد اما این بازیکن در همان ابتدا اعلام کرد که به ایران نمی آید و پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد. به این ترتیب وظیفه اصلی درویش و تیمش جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت برای پرسپولیس است.

اما برخلاف گفته های درویش و گل محمدی، باشگاه پرسپولیس از چند روز پیش مذاکرات خود را با چند گزینه آغاز کرده و در صورت توافقات نهایی، هفته آینده و قبل از اولین بازی نیم فصل دوم مقابل ذوب مشخص خواهد شد. . آهان.



سرویس داخلی اخبار فوتبال