خداحافظی خاموش قابل پیش بینی الهام. ببخشید مزاحم همه شما شدم/ برنامه های جدید برای حضور غیرمنتظره در لیگ قهرمانان آسیا!

الهامی که با توجه به پایان همکاری با هوادار یکی از اصلی ترین مربیان آزاد محسوب می شود، بدون شک پس از قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، انگیزه زیادی برای حضور با نساجی در آسیا دارد. مسابقات و امیدوار است بتواند دوباره به قائم شهر بازگردد و در گرایش نساجی حرف اول را بزند. پس از حذف نساجی از جام حذفی، مسئولان باشگاه هنوز تصمیم خود را در مورد آینده همکاری با سرمربی اسپانیایی اعلام نکرده اند، اما گفته می شود در روزهای آینده پایان همکاری با هرناندز و توافق به یک توافق تبدیل خواهد شد. الهام رسانه ای!

خداحافظی خاموش قابل پیش بینی الهام.  ببخشید مزاحم همه شما شدم/ برنامه های جدید برای حضور غیرمنتظره در لیگ قهرمانان آسیا!

الهامی با اشاره به خداحافظی بازیکنان تیمش پس از دوئل با پرسپولیس گفت: از آنجایی که آخرین بازی بود از بچه ها خداحافظی کردم، هنوز از جایی پیشنهادی ندارم، ندارم. نمی خواهم، دعوا است، می خواهم از تیم باشگاه، آقایان میری، رحیمی، اسماعیلی، علی طهماسبی و برادرم آقای میلاد که سایه ای در سایه من بود تشکر کنم روز اول رفتن، گفتم: چالش خیلی سختی بود اما ما به دنبال ارائه فوتبال قابل احترامی هستیم و فکر می کنم امروز تیم قابل احترام و شایسته ای بودیم. هر دو تیم فوتبال مدرنی را ارائه کردند.

در همین راستا بخوانید: ساکت حامی: پرسپولیس شایسته قهرمانی بود



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ساکت الهامی که در 3 دوره اخیر جام خولا توانست تیم های تراکتورسازی تبریز و نساجی مازندران را به مقام قهرمانی این رقابت ها برساند و در کارنامه خود 2 قهرمانی جام خولا را به دست آورد، امید زیادی به کسب سومین دوره قهرمانی جام خولا داشت. با تیم هوادار اما روز گذشته شاگردان الهامی علیرغم نمایش تهاجمی نتوانستند مقابل پرسپولیس پیروز شوند. شکست 3-1 یک هوادار مقابل سرخ پوشان پایتخت باعث شد تا پایان فصل 02-1401 در رده دهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد و به جمع 4 تیم برتر جام حذفی لیگ برتر صعود کند.

هوادار تهرانی با هدایت ساکت همی فصل پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته است. بنفش پوشان پایتخت در دومین سال حضور خود در لیگ برتر توانستند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند. آنها برخلاف لیگ بیست و یکم که در رده یازدهم قرار داشتند، لیگ بیست و دوم را در رده دهم به پایان رساندند و مهمترین عملکرد موفق در لیگ برتر، عملکرد درخشان هواداران در جام حذفی بود که باعث شد این تیم برای اولین بار تاریخچه آن، 4 تیم برتر جام حذفی واجد شرایط هستند.

نساجی در غیاب ساکت الهامی عملکرد خوبی در لیگ 22 نداشت و مازنی با حضور حمید مطهری و سپس کارلوس هرناندز روزهای حساسی را پشت سر گذاشت. گفته می شود مدیران باشگاه نساجی تمایلی به ادامه همکاری با هرناندز ندارند و اولین گزینه آنها برای مدیریت نساجی در فصل آینده ساکت الهامی است.

به نفع تمرین در لیگ قهرمانان آسیا!

سرمربی باتجربه هواداران تهرانی پس از شکست تیمش در جام حذفی مقابل پرسپولیس و کناره گیری از جام حذفی، در نشست خبری بعد از بازی از همه رسانه ها عذرخواهی کرد و گفت: از همه رسانه ها عذرخواهی می کنم، مزاحم شما شدیم. روز سختی بود و اگر بد یا خوبی دیدید حلالش کنید ما همیشه مدیون شما هستیم و فوتبال بدون شما بی معنی است.

ساکت الهامی فصل گذشته جدایی پرماجرا از نساجی مازندران داشت و پس از قهرمانی جام حذفی این تیم، اختلاف نظر با مسئولان باشگاه قبل از پایان فصل به ماجراجویی نساجی الهامی پایان داد و حتی این سرمربی هم نتوانست قهرمان لیگ شود. او بیستمین سال سرمربیگری خود در تیم نساجی را به پایان رساند و قبل از این تاریخ از سمت خود انصراف داد.

خداحافظی در سکوت