ربیعی قوی ترین سد ایران را ساخته است!

مس رفسنجان پس از سه هفته گل نخوردن متوالی در لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان، هوادر و صنعت نفت آبادان و همچنین بازی جام حذفی مقابل هوادار که 120 دقیقه گلی دریافت نکرد، می تواند در دیدار رفت مقابل تراکتور پیروز شود. همخوانی داشتن. دروازه خود را برای پنجمین بازی متوالی بسته نگه می دارد و خط دفاعی این تیم نمایشی قابل اعتماد در تبریز به نمایش می گذارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با این حال باید به عملکرد تحسین برانگیز مس رفسنجان از پشت زمین توجه ویژه داشت و البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که دروازه آنها در سه دیدار این فصل لیگ برتر از جمله بازی با پرسپولیس در ضربات پنالتی باز بود. و اگر این اتفاق نیفتاده بود، بهتر از آن، 9 گل زده بودند.

نارنجی پوشان رفسنجانی در 23 هفته اخیر لیگ برتر و 2 بازی جام حذفی ایران تنها 9 گل دریافت کرده اند و به همین دلیل در جمع 5 تیم برتر جدول قرار دارند. محمد ربیعی می تواند رتبه های بالاتری را کسب کند.

1832130

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان سال گذشته اگر خطاهای خط دروازه نبود، مانند این فصل تعداد گل های خورده قابل توجهی داشت و علاوه بر این می توانست جایگاه بهتری در جدول داشته باشد. ششم باشد و حداقل یک رتبه بالاتر از این ضعف بزرگ باشد، کاری کرد که محمد ربیعی هم دروازه بان و هم مدافعان جدید را جذب کند.

محمد ربیعی در تابستان 1401 با اضافه کردن حامد لک به دروازه و رامتین سلیمان زاده، جفرسون باهیا و ایمان سلیمی در خط دفاعی موفق شد پس از 23 هفته حضور در لیگ برتر آمار خیره کننده گلزنی و بهترین آمار را در بین 16 تیم برتر ایران به ثبت برساند. تیم های فوتبال درجه یک


سرویس خبر شماره: 1895681
23 مارس 1401 ساعت 09:15
2.5 هزار |

0نقطه نظر

سال با 5 کلین شیت متوالی به پایان رسید.

آمار مس رفسنجان پس از 23 هفته حضور در لیگ برتر و دو حضور در جام حذفی هنوز دو رقمی نشده است.

ربیعی قوی ترین سد ایران را ساخته است!