عیسی به دنبال تعداد زیادی گل است!


سرویس خبر شماره: 2015738
1 مه 1403 ساعت 03:25
358

2نقطه نظر

یک قدمی بهترین آمار گلزنی پرسپولیس

عیسی آل کثیر مقابل صنعت نفت آبادان گلزنی کرد و با بهترین رکورد خود در پرسپولیس فاصله زیادی دارد.

عیسی به دنبال تعداد زیادی گل است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عیسی آل کثیر که مقابل ملوان سه امتیاز را برای تیمش به دست آورد، توانست با گلزنی در آبادان به روند مثبت خود ادامه دهد.
آل کثیر در دقیقه دوم بازی مقابل تیم سابقش فرصت گلزنی در نیمه دوم را از دست داد و با دومین فرصت واضحی که داشت توانست توپ را از بین پاهای پیام پارسا وارد دروازه کند. شوت کرد و گل قطعی را به ثمر رساند. تیم او در این پیروزی مهم نقش اول را ایفا کرد.
آل کثیر در نیم فصل لیگ برتر با پیراهن سپاهان دو گل مقابل صنعت به ثمر رساند و در واقع تنها گل های لیگ برتر خود را برای سپاهان مقابل این تیم به ثمر رساند.

اما آل کثیر با گلزنی در آبادان به بهترین آمار گلزنی خود در پرسپولیس در لیگ برتر نزدیک شد و امیدوار است تا پایان فصل و شش بازی باقیمانده این آمار را بهبود بخشد و مهره ای تعیین کننده و تاثیرگذار در قهرمانی تیمش باشد. . سفر. .

عیسی در مرحله اول حضورش در پرسپولیس در لیگ برتر برای یازده مسابقه و 457 دقیقه حضور در ترکیب سرخپوشان 3 گل به ثمر رساند تا هر 152.3 دقیقه یک بار موفق به گلزنی شود. او در نیمه دوم در 14 بازی و 1032 دقیقه لیگ برتر 4 گل برای پرسپولیس به ثمر رساند و میانگین گل هایش در هر 258 دقیقه یک گل بود..

2012876

عیسی در بازگشت از مصدومیت طولانی فصل گذشته خود در 12 بازی لیگ برتر یک گل و 590 دقیقه با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند که در دربی تعیین کننده بود اما میانگین گل های او رقم جالبی نبود.

او حالا در نیم فصل دوم لیگ برتر در 8 مسابقه 633 دقیقه در زمین ماند و 4 گل به ثمر رساند تا در این تیم هر 158 دقیقه گلزنی کند.

عیسی در ادامه فصل و دیدارهای باقی مانده 6 بازی دیگر برای بهبود رکورد گلزنی خود در پرسپولیس خواهد داشت. او تاکنون در هیچ مقطعی از حضورش در پرسپولیس نتوانسته بیش از چهار گل برای پرسپولیس به ثمر برساند، در حالی که با پیراهن قرمز می تواند آمار گلزنی خود را در لیگ برتر با توجه به میانگین دقایق حضورش در این تیم بهبود بخشد. رشته. میدان و بهترین فصلش در پرسپولیس هم از نظر تعداد گل ها و هم از نظر تعداد گل هایش با احتساب دقایقی که در این نیم فصل فرصت ثبت نام داشت.

پیش از این آل کثیر در 25 بازی و 1882 دقیقه بازی در همین صنعت نفت 12 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده بود که هر 156.8 دقیقه یک گل می شود و در صورت ادامه گلزنی ممکن است این تعداد را افزایش دهد. حداقل از نظر میانگین دقایق گلزنی بهتر شود.

پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل دوم در اراک الکثیر را در اختیار نداشت و در این شکست دردناک غیبت یک گلزن را احساس کرد اما حالا این شانس را دارد که در دیدار بعدی به تیمش کمک کند. در جام حذفی اراک و البته به دنبال امتیاز او مقابل سپاهان، نیم فصل تیم اصلی او نیز باید به پرسپولیس در راه قهرمانی منعکس و کمک کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی