مهدی عبدی اکنون محبوب خمس است (عکس)


سرویس خبر شماره: 1987897
28 دسامبر 1402 ساعت 03:41 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

یک پرسپولیس دیگر با خمس احیا شد.

مهدی عبدی پس از فصل پر نوسان خود در لیگ بیست و دوم، کیفیت قابل قبولی تحت هدایت خمس داشته است.

مهدی عبدی اکنون محبوب خمس است (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تراکتورسازی در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر خلیج فارس در ورزشگاه خود میزبان پیکان بود و در موقعیت ده نفره دو گل مهدی عبدی شرایط سرخپوشان تبریزی را تغییر داد. و به شاگردان خمس سه نکته بسیار مهم داد. در چنته بگذارند، عبدی هم با دبل این دیدار به 5 گل این فصل می رسد و آقای گل فصل تراکتورسازی می شود. او با رضا جعفری ملوان هم مساوی است و تنها شهریار مغانلو و رضا اسدی بیشتر از او گل زده اند.
مهدی عبدی مهاجمی که از پایه های پرسپولیس آمد و در دورانی که پرسپولیس درگیر مسائلی چون محرومیت عیسی آل کثیر و نداشتن مهره هجومی بود به عصای یحیی گل محمدی تبدیل شد. او در لیگ نوزدهم با هدایت کالدرون و یحیی گل محمدی در 15 بازی 4 گل به ثمر رساند. پس از آن در لیگ بیستم و بیست و یکم با اینکه هر فصل 27 بازی انجام داد اما در لیگ بیستم 9 گل و در لیگ بیست و یکم هفت گل به ثمر رساند!

1968414

فصل قبل که پرسپولیس در آستانه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بود در حضور لوکادیا روی نیمکت نشست و در جدال با عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا زمان کمی داشت و در شانزده بازی فقط یک گل زد. او به گونه ای بود که به نظر می رسد مهاجم تیزبینی که هواداران پرسپولیس در دربی ها او را قوت قلب خود می دیدند، به سرعت تبدیل به استعدادی سوخته شد اما با وجود اینکه پس از شروع فصل و تمرینات تدارکاتی به تراکتور پیوست. ، خمس نشان داد که بازی بلد است، خوب بلد است.
این بازسازی یک فصل پس از عملکرد درخشان رضا اسدی در زیر نظر خمس صورت می گیرد و با وجود اینکه خمس خود از کم کاری و عدم همکاری عبدی در مطبوعات صحبت کرده است، اما گلزنی مهدی عبدی ویژگی اصلی این مهاجم 25 ساله خواهد بود که اکنون در 5 سالگی او در فصول لیگ برتر 26 گل به ثمر رسانده است که بیش از نام هایی مانند علی کریمی، آرش افشین، کرار جاسم و پیمان بابایی است و برای درخشش در لیست گلزنان لیگ برتر باید روند گلزنی خود را بهبود بخشد. تاریخ.

عکس ها: مهرداد بشار

مجله اخبار فوتبال داخلی