پرسپولیس با استقلال قدم به قدم جلو می رود/ امیدوارم در جام حذفی هم به این روند ادامه دهند



محسن خلیلی درباره پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: پرسپولیس در فرم بسیار خوبی به سر می برد و چند هفته است که بازی های خوبی انجام می دهد. او البته در نیمه دوم بازی با گل گهر پرسپولیس خوب کار نکرد.

وی ادامه می دهد: پرسپولیس در دیدار مقابل صنعت نفت خیلی خوب کار کرد و حریف حرفی برای گفتن نداشت. با حرکات انجام شده در کناره ها موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد شد و این تیم توانست سه بار دروازه صنعت نفت را باز کند. با توجه به اینکه پرسپولیس با استقلال در رقابت برای قهرمانی است، کسب این سه امتیاز بسیار مهم بود و خوشحالیم که این اتفاق افتاد. پرسپولیس با استقلال قدم به قدم پیش می رود و این ماجرا ما را امیدوار می کند که دوباره شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم.

وی درباره عملکرد آمیرزا رفیعی نیز گفت: بسیار خوشحالیم که دروازه بان جوانی که در رده امید برای پرسپولیس بازی می کرد اکنون عملکرد خوبی دارد و دروازه بان قابل اعتمادی در دروازه است. این باعث افتخار آکادمی است.

مدیرعامل آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره پیشرفت رفیعی در این آکادمی بیان کرد: دو سال پیش این دروازه بان را که به عنوان دروازه بان چهارم تیم نساجی فعالیت می کرد به خدمت گرفتیم و با او قراردادی 100 میلیون تومانی بستیم. در ادامه هم مثل قبل ادامه دادیم و رفیعی هم مثل چند بازیکن امید که گاهی در تمرینات بزرگسالان حاضر می شد حضور داشت و تجربه کسب کرد و حالا به عنوان یک دروازه بان مطمئن در دروازه این تیم بازی می کند. این نشان می دهد که توجه به آکادمی ها باعث می شود در آینده بازیکنان تاثیرگذاری زیادی را تربیت کنید. او در بسیاری از دیدارهای تیم امید پرسپولیس حضور نداشت و بیشتر با تیم بزرگسالان کار می کرد، زیرا در سطح پایه به نتیجه فکر نمی کنیم و هدفمان پرورش بازیکنان برای تیم اصلی است.

وی ادامه می دهد: بازیکنی مثل امیررضا رفیعی پول زیادی برای باشگاه نیاورد اما الان با مبلغ ثابتی بازی می کند. این در حالی است که در ابتدای فصل باشگاه خواهان به خدمت گرفتن یک دروازه بان بود و هزینه کسب رضایتنامه او تنها 10 میلیارد تومان بود. این نشان می دهد که سرمایه گذاری در فوتبال پایه فواید زیادی برای باشگاه دارد.

خلیلی درباره آینده پرسپولیس نیز گفت: در لیگی که پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد، امیدوارم این روند را ادامه دهد و قهرمان جام حذفی شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال