پرپشت شدن ابرو؛ 12 روش تقویت و ضخیم کردن ابروها

این روش‌ها شامل درمان‌های خانگی، داروهای تقویت رشد مو و راهکارهای مرسوم جهت پرپشت کردن ابروها بود که با هم بررسی کردیم. در انتهای مقاله نیز یک قطره برای پرپشت شدن ابرو با نام قطره بلفارول که یک محصول گیاهی بدون عوارض است، به شما معرفی کردیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید بهترین راه حل برای مشکل کم پشتی و ریزش ابرو را برای خود انتخاب نمایید. عصاره گیاه مورت (مورد) به کار رفته در قطره گیاهی بلفارول، سرشار از اسیدهای چرب است که می‌تواند به تقویت رشد ابروها و کاهش ریزش آن‌ها کمک کند. علاوه بر این، مصرف مداوم لوسیون بلفارول باعث حفاظت از مو دربرابر انواع آسیب‌ها می‌شود.

با توجه به نتایجی که پزشک به دست می آورد، می تواند دلیل ریزش ابروهای شما را بیان کند. برخی از افراد نیز با اینکه ابروهای طبیعی دارند، تمایل به پرپشت تر شدن ابرو و مژه خود جهت زیبایی بیشتر دارند. در ادامه این مقاله شما را با روش‌های طبیعی و خانگی و همچنین داروهای موجود در بازار برای تقویت ابرو آشنا خواهیم کرد.

تخم مرغ سرشار از پروتئین‌هایی است که باعث بلندتر شدن و پرپشت شدن مژه ها می‌شود. علاوه بر این تخم مرغ حاوی بیوتین و ویتامین‌های B است که نقش اساسی در بهبود کلی بافت مژه‌ها دارند. برای ساخت ماسک تخم مرغ، کافی است یک سفیده تخم مرغ خام را با یک قاشق غذاخوری گلیسیرین مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا ترکیب حاصل، بافت یکدست و کرمی داشته باشد. سپس با یک گوش پاک کن مقداری از آن را روی مژه‌های‌تان بزنید و اجازه دهید 15 دقیقه بماند. بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند که مصرف لوازم آرایشی بی‌کیفیت و نامرغوب می‌تواند به راحتی باعث ریزش تارموهای ابرو و مژه شود.

استفاده از روغن نارگیل چند بار در هفته به ضخیم شدن تارهای مو کمک کرده و ابروهای شما را پرپشت تر نشان می دهد. امروزه ابروهای پیوندی طبیعی مانند زمان قدیم طرفدار ندارند، اما هنوز هم بیشتر مردم می خواهند ابروهایی پرپشت و ضخیم داشته باشند. حالا اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به طور ژنتیکی ابروهای پرپشت و پررنگی مثل کارا دلوین ندارند، ناامید نشوید.

هر وقت هم که بخواهید می‌توانید آن‌ را با آب و شامپو بچه به راحتی بشویید. از نظر فنی، ژله‌ی پترولیوم، محصولی طبیعی است، چون از منابع موجود در طبیعت (بخصوص روغن) ساخته شده است. همان‌گونه که عنوان کردیم، دلایل مختلفی مانند ژنتیک، بالا رفتن سن و مصرف داروهای شیمیایی می توانند موجب ریزش ابرو شوند. به خاطر اینکه پیاز یک بوی تند دارد، بهتر است از آب لیمو برای کاهش بویش استفاده کنید. ابرو یکی از جالب ترین بخش های صورت افراد هستند، هر چه آن ها ضخیم تر باشند، زیباتر به نظر می رسند. همانطور که گفتیم یکی از دلایل ریزش موهای سر و صورت، حساسیت‌های پوستی و یا آلودگی قارچی است که عوارض این آلودگی‌ها به صورت ریزش، خارش و گاهی شوره به خصوص در پلک‌ها ظاهر می‌شود.

روشی که در آن ابروها به طور طبیعی پرپشت شده و این وضعیت ماندگار باشد. از طرفی ابروهای پرپشت ترندی است که به نظر می‌رسد تا سال‌های سال از مد نمی‌افتد. پوست فندق را جدا کرده و آن را روی شعله آتش بگیرید تا کاملا سوخته و تغییر رنگ داده و سیاه شود. سپس فندق سوخته را کوبیده و پودر آن را به کمک قلمو یا حتی نوک انگشتان خود، روی محل ابروها بکشید. این کار را بارها تکرار کرده و هر بار اجازه دهید چندین ساعت بماند.

پس بهتر است مدتی به جان ابروهای‌تان نیفتید و بگذارید استراحت کنند و فرصت داشته باشند کم‌کم رشد کنند. گاهی ریزش ابرو به‌ خاطر وجود بیماری خاصی پیش می‌آید، اما اگر مطمئن هستید که مشکلی وجود ندارد، بین ۶ تا ۸ هفته باید انتظار بکشید تا مو‌های ابرو فرصت کافی برای رشد دوباره داشته باشند. البته اگر عجله دارید و می‌خواهید ابروهای‌تان زودتر رشد کنند و پر شوند، بهتر است از روش‌های طبیعی کمک بگیرید تا مطمئن باشید عوارضی برای پوست صورت و مو‌های ابرو‌ها ندارند. پرپشت کردن ابروها می تواند به روش های خانگی یا با استفاده از سرم ها و محلول های کلینیکی به انجام برسد. بسته به این که میزان ریزش ابروهای شما چقدر بوده و چطور به درمان های مختلف جواب دهد، هر یک از این روش ها، می توانند در جای خود مناسب باشند. یکی از اصلی‌ترین دشمن‌های پرپشت شدن ابرو، استفاده بیش از حد از لوسیون‌ها و کرم‌ها است.

روغن زیتون حاوی مقدار زیادی ویتامین A و E است که برای رشد مو بسیار مفید می باشد. همان طور که ویتامین E مواد مغذی لازم برای هر تار مو و فولیکول را تامین می کند، ویتامین A تولید سبوم طبیعی را تحریک می کند و به این ترتیب باعث رشد مو می شود. برای پرپشت شدن ابرو چه کار باید بکنیم؟ ریزش ابرو ممکن است برای هر فرد با توجه به سابقه خانوادگی او، رژیم غذایی، داروهایی که مصرف می‌کند و همچنین افزایش سن اتفاق بیفتد. روش‌های بسیاری برای پرپشت شدن ابرو از طریق کاشت، میکروبلیدینگ و سایر عمل‌های زیبایی وجود دارد.

سرم ابرو محصولی است که می‌تواند فولیکول های مو را تحریک کرده تا رشد مناسبی داشته باشند. بهترین سرم هایی که در بازار ارائه می شوند شامل پروتئین پپتید بوده و می‌توانند فرایند رشد مو و ابرو را تسریع بخشند. از آنجا که روغن کرچک غنی از انواع پروتئین‌ها، اسیدهای چرب، آنتی‌اکسیدن‌ها و ویتامین‌ها است، به قوی‌تر شدن فولیکول ابرو کمک می‌کند و ماده بی نظیری برای تقویت ابرو به شمار می‌رود. در سومین راه روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها با روغن زیتون، این ماده را با روغن رزماری مخلوط کنید. رزماری ضد التهاب و آنتی اکسیدان است و در کنار روغن زیتون تاثیری فوق العاده بر رشد مو دارد. در همه ترکیبات گفته شده، به جز موارد استثنا نسبت را 1 به 1 قرار دهید.

بزرگترین هدف این شرکت ایجاد تحول در زمینه تغذیه و فرهنگ سازی تغذیه سالم در سطح جامعه است. ارگانیک‌شو زیر نظر انجمن ارگانیک ایران مشغول به خدمت رسانی است. 5 (14) کاشت ابرو چیست ؟ یکی از بخش های صورت که در زیبایی هر فردی تاثیر بسیار زیادی دارد، ابرو می باشد. ابرو در بالای چشم قرار گرفته و زیبایی چشم را نیز چندین برابر می نماید.