آلگری: من هم می خواستم تغییر کنم!


سرویس خبر شماره: 2015782
1 مه 1403 در 01:25
443

1نقطه نظر

ماسیمیلیانو آلگری گفت عملکرد آنها در نیمه اول آنقدر بد بود که به فکر تعویض خود بود.

آلگری: من هم می خواستم تغییر کنم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس امشب در دیداری سخت مقابل کالیاری به تساوی 2-2 دست یافت. آنها در نیمه اول دو گل عقب افتادند اما در نیمه دوم موفق شدند به بازی برگردند و با یک امتیاز به تورین برگردند. آلگری در نشست خبری پس از بازی از عملکرد شاگردانش صحبت کرد.

مشکل تیم؟
ساده است. هفت ضد حمله به تیم حریف دادیم. سعی کردیم تیکی تاکا بازی کنیم، اما پاس ها را به فردی که یک متر با ما فاصله داشت دادیم. در مقابل تیمی مانند کالیاری، نباید در زمینی که توپ کمی روی زمین حرکت می کند، تیکی تاکا بازی کنید، بلکه باید خود را برای پاس های هوایی قرار دهید.

عقب افتادن در نیمه اول، مشکل ذهنی تیم است؟
ما به بازی برگشته ایم اما مشخص است که مشکلاتی داریم. اگر به سرعت حریفان مان ندویم، به ندرت می توانیم با کیفیت فنی پیروز شویم. اجرای نیمه اول نباید تکرار شود. فکر می کنم مشکل ما بیشتر فنی است تا ذهنی.

2012938

تعویض آلکاراز بعد از نیمه اول؟
با توجه به عملکرد نیمه اول، باید همه چیز را تغییر می دادم. حتی به تغییر فکر کردم! من خطاهای فنی باورنکردنی دیده ام. حیف که هر سه امتیاز را نگرفتیم. امیدوارم این بازی تجربه یادگیری خوبی برای بازیکنان باشد.

بازی بعدی مقابل لاتزیو در نیمه نهایی جام حذفی؟
باید به فینال برسیم، همین. ما با تیم خوبی مانند لاتزیو روبرو هستیم و اگر در نیمه اول مانند امشب بازی کنیم، به مشکل جدی خواهیم خورد. ما سعی خواهیم کرد عملکرد متفاوتی ارائه دهیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی