تلاش سنگین ستاره رقیب ایران برای حضور در جام جهانی 2022 / رویایی که در حال نابودی است اما…

قبل از سقوط، جیمز در بازی گروه E لیگ قهرمانان اروپا پرواز می کرد و معلق بود. به نظر می رسید که جیمز ماه آینده در ورزشگاه بین المللی خلیفه مقابل ایران در پست دفاع راست بازی کند. او در نیمه دوم پیروزی 2-0 چلسی مقابل میلان مصدوم شد و اگرچه از زمین خارج شد، در ابتدا خوب بود. اکثر هم تیمی هایش در ایتالیا ماندند، اما جیمز برای معالجه به انگلیس بازگشت.

تلاش ستاره رقیب ایران برای بازی در جام جهانی 2022 / رویایی که در حال نابودی است اما...

ریس جیمز، مدافع راست انگلیس و چلسی از ناحیه زانو آسیب دیده و همچنان با عصا راه می رود. جیمز، 22 ساله، می داند که برای رسیدن به جام جهانی باید منتظر معجزه باشد، اما او تا 10 نوامبر به مبارزه ادامه می دهد. روزی که گرت ساوتگیت لیست 26 نفره خود را برای قطر اعلام کرد.

جیمز امیدوار است در چند روز آینده دوباره دویدن را شروع کند و از قبل شروع به راه رفتن در استخر کرده است. ستاره استمفوردبریج گفت: سعی می کنم مثبت باشم. نمی دانم این مصدومیت تا کی ادامه خواهد داشت. من درد ندارم، اما افزایش سرعت دویدن ممکن است خطرناک باشد. هر روز سخت کار می کنم تا هر چه سریعتر پیشرفت کنم و به حالت اول برگردم. نمی دانم چه زمانی دوباره می توانم نامزد شوم. من هر روز این سوال را می پرسم اما تیم پزشکی جواب چندانی نمی دهد. همه چیز باید به آرامی انجام شود و من باید با دویدن در استخر شروع کنم. درمان من ادامه دارد.”

تلاش ستاره رقیب ایران برای بازی در جام جهانی 2022 / رویایی که در حال نابودی است اما...

مدافعی که در 11 اکتبر مقابل آث میلان در لیگ قهرمانان اروپا مصدوم شد، گفت: باید در چند هفته آینده سخت کار کنم و ببینم در روز فراخوان کجا هستم. سعی می کنم خودم را حذف شده ندانم. بهبودی من هنوز کند است و در مراحل اولیه است. من دو هفته است که در توانبخشی هستم. کادر پزشکی چلسی هنوز شانس بازگشت من به جام جهانی را اعلام نکرده است. همه چیز بستگی به نحوه حضور من در مسابقات دارد و اینکه چقدر شرایطم تایید خواهد شد.

گراهام پاتر، مدیر آبی پوشان نگران است که مصدومیت جیمز 8 هفته طول بکشد تا بهبود یابد و او جام جهانی را از دست بدهد. مدافع سه شیرها اضافه کرد: خیلی سخت خواهد بود، این مصدومیت ممکن است زمان زیادی ببرد و در زمان بسیار بدی رخ داد، اما من تمام تلاشم را می کنم و امیدوارم بتوانم به مسابقات راه پیدا کنم. و در غیر این صورت می دانم که همه چیز را امتحان کرده ام. “

او گفت: «این فقط یک چالش بود. احساس می کردم می توانم به بازی ادامه دهم. اما بعد متوجه شدم نه، نمی توانم. این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و امیدوارم سایر بازیکنان تیم انگلیس آماده بمانند.”

جیمز تحت تاثیر گراهام پاتر، سرمربی جدید چلسی قرار گرفت. وی افزود: از زمان مصدومیتش چندین بار با او صحبت کردم، اما او واقعا نمی دانست چه بگوید. او فقط به من می گوید که سخت کار کنم و هر چه زودتر به بازی برای باشگاه و کشورم بازگردم.



سرویس اخبار فوتبال خارجی