نصیرزاده: سرمربی تراکتورسازی فردا مشخص می شود


سرویس خبر شماره: 2015845
1 اردیبهشت 1403 ساعت 13:19 |
720

2نقطه نظر

ما گزینه ها را بررسی می کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از مشخص شدن سرمربی این تیم فردا خبر داد.

نصیرزاده: سرمربی تراکتورسازی فردا مشخص می شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره سرمربیگری تراکتورسازی گفت: جلسه هیئت مدیره برگزار کردیم، اولین گزینه آقای بردیف بود که گفت می تواند به ایران بیاید. در 20 می، و ما چند گزینه دیگر از جمله کریس کلمن داشتیم. و او یکی از گزینه های ماست اما هنوز با او به نتیجه اصلی نرسیده ایم.

وی در خصوص انتصاب سرمربی تیم گفت: احتمالا تا فردا نهایی خواهد شد. با توجه به اتفاقات فرودگاه، سرمربیان ملی پوش هم گفتند آنجا مشکل کار است و حتی سرمربی ای که ما انتخاب کردیم این فیلم ها را برایش فرستادند و تا حدودی مردد شد.

او اضافه کرد: برخی از بازیکنان ما از این بابت بسیار نگران بودند. البته این تعداد طرفدار بسیار کم است و اکثر طرفداران به طور قابل درک ناراضی هستند.

مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به سرمربی بعدی این تیم گفت: تاثیر این سوال در انتخاب ما به عنوان مربی و در مورد انتخاب مربی ایرانی تردید ایجاد کرد. ما روی گزینه خارجی اصرار داریم زیرا مردم هیچ تعصبی در مورد آن ندارند. البته گزینه هایی که در اختیار ما قرار دارد همچنان تابع نظرات مردم است و برخی قسمت منفی کار خود را برجسته می کنند. به هر حال فکر می کنم تا فردا سرمربی تیم انتخاب شود.

باشگاه تراکتورسازی صحی امروز اعلام کرد که امروز (شنبه) طی جلسه ای فوق العاده سرمربی جدید انتخاب می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی