ترکیب لیورپول مقابل فولام با تصمیمات مک آلیستر و کوناته – لیورپول اف سی

لیورپول در اولین بازی از 6 بازی پایانی خود در لیگ برتر به دنبال پیروزی های متوالی خواهد بود و یورگن کلوپ احتمالاً به صورت چرخشی به فولام می رود.

با حذف از لیگ اروپا، تمرکز قرمزها اکنون کاملاً روی لیگ برتر و رقابت مداوم برای عنوان قهرمانی است.

تلخی ناشی از شکست مجموع 3-1 مقابل آتالانتا با یک پایان قدرتمند فصل از بین خواهد رفت، زیرا کلوپ 6 برد از شش برد را هدف قرار داده است.

آنها حداقل می توانند در سفر خود به فولام یک پیروزی را کسب کنند، زیرا پنج شنبه شب در برگامو به پیروزی 1-0 دست یافتند، اگرچه تلاش آنها در بازی برگشت باید در نظر گرفته شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، لیورپول به احتمال زیاد سه روز بعد با تغییرات زیادی به میدان خواهد رفت.

اخبار تیم

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 6 مارس 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA، پیش از بازی دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا بین اسپارتا پراگ و لیورپول FC.  (عکس از جسیکا هورنبی/پروپاگاندا)

کنفرانس مطبوعاتی کلوپ قبل از فولام در واقع قبل از سفر به آتالانتا از قبل ضبط شده بود، یعنی از نظر اخبار تیم کم است. با این حال می دانیم:

یازدهم لیورپول مقابل فولام

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 3 دسامبر 2023: واتارو اندو (L) لیورپول با کاپیتان هم تیمی ویرجیل فن دایک پس از زدن گل سوم برای تساوی و تساوی 3-3 در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول، جشن می گیرد. و فولام اف سی در آنفیلد.  لیورپول 4-3 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با توجه به خواسته های لیورپول و تنها دو روز استراحت بین بازی ها، کلوپ تقریباً به طور قطع در روز یکشنبه تغییراتی را اعمال خواهد کرد.

به نظر می رسد الکساندر-آرنولد، مک آلیستر و ابراهیما کوناته به دلایل تناسب اندام بیشتر از بقیه خارج شوند، در حالی که ممکن است چرخش بیشتری در خط میانی و حمله وجود داشته باشد.

لیورپول می تواند موارد زیر را انتخاب کند:

در این شش تغییر، ترکیب قرمزها به این صورت خواهد بود:

آلیسون؛ گومز، کوانسا، ون دایک، رابرتسون؛ اندو، الیوت، سوبوسلای؛ صلاح، جوتا، نونز


با توجه به اینکه لیورپول شش پیروزی از شش بازی آخر خود را ضروری می کند، کلوپ می تواند با تغییرات کمتری قمار کند.

که می توانست ببیند:

  • الکساندر-آرنولد پس از تعویض در اواسط هفته حفظ شد
  • جونز و سوبوسلای جلوتر از اندو در خط میانی
  • جوتا در جلو با لوئیز دیاز در بال چپ نگه داشت

این به معنای تنها سه تغییر است و موارد زیر را در این زمینه مشاهده کنید:

آلیسون؛ الکساندر-آرنولد، کوانسا، ون دایک، رابرتسون؛ اندو، سوبوسلای، جونز؛ صلاح، دیاز، جوتا


با توجه به نامشخص بودن وضعیت آمادگی جسمانی پس از آتالانتا، پیش‌بینی دقیق اینکه لیورپول چگونه می‌تواند مقابل فولام قرار بگیرد، دشوار است.

اما در صورتی که هیچ مشکل بزرگی وجود نداشته باشد، احتمال اینکه کلوپ به مدیریت تیمش ادامه دهد و امیدوار است تیمی که تغییرات زیادی داشته باشد، شتاب پیروزی را حفظ کند، وجود دارد.

https://www.thisisanfield.com/2024/04/liverpool-lineup-vs-fulham-with-mac-allister-and-konate-decisions-made/ منبع: