ولوز می تواند پیشنهادهای 50 میلیون پوندی را برای هدف لیورپول روبن نوس بپذیرد

این مبلغ بسیار معقول به نظر می رسد برای بازیکنی که خود را در لیگ برتر ثابت کرده است و 169 بار در آن سطح بازی کرده است.ترانسفرمارکت) و کسب ستایش از کسانی که با او کار کرده اند.

هم تیمی خوزه سا نئوس را “فوق العاده” و “شگفت انگیز” توصیف کرد (اکسپرس و ستاره، در حالی که هوگو بوئنو، بازیکن دیگر وولوز، او را “باورنکردنی” لقب داده است (ستاره Shropshire).

یک اپراتور اثبات شده در این سطح که بسیار دست یافتنی به نظر می رسد و در موقعیتی بازی می کند که در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیاز به توجه دارد، به نظر می رسد دقیقاً همان بازیکنی است که FSG باید سخت برای آوردن به آنفیلد بجنگد.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/23/neves-liverpool-transfer-latest-50m/ منبع:

مطابق با فوتبال اینسایدر، “ولوز احتمالاً پیشنهاد 50 میلیون پوندی برای روبن نئوس را می پذیرد حتی اگر آنها از سقوط به چمپیونشیپ اجتناب کنند” ، در حالی که باشگاه میدلندز “احتمالاً در صورت تمایل او مانعی ندارد”.

این گزارش اضافه کرد که طلای قدیم از پیشرفت مذاکرات بر سر تمدید قرارداد او که در حال حاضر در ژوئن 2024 به پایان می رسد، ناراضی هستند.

اوایل این هفته، فوتبال اینسایدر مدعی شد که قرمزها در موقعیت بهتری نسبت به بارسلونا در تعقیب هافبک قرار دارند. آماده برای حرکت از Molineux در تعقیب یک چالش جدید.

یورگن کلوپ از قبل می‌داند که این بازیکن ۲۶ ساله چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد، زیرا در ماه گذشته در شکست 3-0 قرمزها مقابل لیورپول گلزنی کرد، بازی‌ای که در آن آس پرتغالی شش دوئل را نیز برد و پنج توپ بلند را تکمیل کرد. نمایش فوق العاده همه جانبه هافبک (Sofascore).

بیشتر بخوانید: “شما باید گوش کنید” – جبریل سیسه درخواست انتقال لیورپول را به کیلیان امباپه داد

همان رسانه از آن زمان جزئیات بیشتری را در مورد آینده این بازیکن 26 ساله به اشتراک گذاشته است، و باشگاه او ظاهراً آماده انجام تجارت با مبلغ مناسب است.

با قضاوت بر اساس گزارش‌های مختلف در روزهای اخیر، او مشتاق برداشتن گام بعدی در حرفه‌اش است و اگر پیشنهادی در حدود 50 میلیون پوند ارائه شود، باشگاهش به احتمال زیاد نمی‌خواهد به دنبال آن باشد، در حالی که تمایلی به از دست دادن او ندارند. انتقال رایگان نیز می تواند به خواستگاران احتمالی مانند قرمزها کمک کند.

بیشتر بخوانید: گزارش به‌روزرسانی مهمی را در پیگیری بلینگهام لیورپول به اشتراک می‌گذارد. یک چیز می تواند به نفع آنها باشد

به نظر می رسد اگر لیورپول در تلاش برای آوردن Neves به آنفیلد جدی باشد، چیزهای زیادی برای لیورپول وجود دارد.

قسمت 73 پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

تیم مولینوکس می‌خواهد از سناریویی اجتناب کند که در آن او بتواند از ژانویه آینده یک قرارداد پیش قراردادی با یک باشگاه خارج از کشور امضا کند، و حتی اگر تیم جولن لوپتگی از لیگ برتر سقوط کند، ممکن است با مبلغی کمتر از 50 میلیون پوند خریداری شود.

لیورپول کشف کرده است که جذب روبن نئوس چقدر می‌تواند طول بکشد، و گرگ‌ها احتمالاً در معرض جدایی او هستند.