مناظره کاپیتان چلسی نشان می دهد که ما هنوز رهبران کم داریم – صحبت با چلسی

احتیاط من در مورد ریس این است که من او را در بعضی مواقع کمی بیش از حد محتاطانه در زمین می بینم، اما این چیزی است که با تجربه به دست می آید – اما برای به دست آوردن این تجربه او در واقع باید بازوبند را ببندد.

اما پس از آن چه کسی در ترکیب فعلی ما حضور دارد؟ بن چیلول یک فریاد منصفانه است. انگولو کانته برای من خیلی ساکت است. اگر میسون مانت از فرم خارج نمی شد و در شرایط قراردادی قرار نداشت، قطعاً نامزد می شد. کالیدو کولیبالی تجربه دارد؟

فکر نمی کنم کواچیچ کاپیتان ایده آلی باشد، کپا هم چنین نیست. بله، هر دو دارای ویژگی های رهبری هستند، اما من فکر نمی کنم آنها کاپیتان های ایده آلی باشند.

و این یک مشکل است، اینکه این یک بحث است. می دانیم که در این تیم فاقد رهبر هستیم، رهبران واقعی.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelseas-captain-debate-shows-we-still-lack-leaders/ منبع:

گراهام پاتر زمانی که سزار آزپیلیکوئتا یا تیاگو سیلوا در زمین حضور نداشتند، ریس جیمز را برای بازوبند انتخاب کرده بود، و این تصمیمی است که فکر نمی‌کنم هیچ طرفداری با آن مخالف باشد، علی‌رغم اینکه برخی از ما تردید داریم که آیا او آماده است یا خیر. هنوز.

و به همین دلیل است که وقتی دیدم کواچیچ از زمین خارج می‌شود و دوباره جیمز و دیگران را نادیده می‌گیرد، آن را به دست کپا آریزابالاگا می‌دهند، شگفت‌زده شدم. من نمی توانم آن را درک کنم.

با این حال، فکر می‌کردم زمان مناسبی است که او را در نقش کاپیتان بگذارم، چیزی که باشگاه نیز او را در آینده می‌بیند. اجازه دادن به او برای چند بازی بازوبند تا بازگشت سیلوا، فرصتی عالی برای او بود تا به این نقش عادت کند.

با این حال پاتر یک دور برگشت و تصمیم گرفت آن را به کوواچیچ بدهد. شنیده بودم که رحیم استرلینگ نیز تحت نظر است.

به نظر من کل این وضعیت کمی عجیب است، وضعیت کاپیتان.