امیدها به بازگشت بمب نقل و انتقالات استقلال دوباره روشن شد/ هواداران برای بازگشت یک ستاره لحظه شماری می کنند

اما پیگیری های نزدیکان مصطفی آجورلو، مدیرعامل سابق استقلال در زمان این انتقال حکایت از این داشت که امیدهایی برای بازگشت کاوه رضایی به جمع آبی پوشان وجود دارد. چرا که طبق شنیده های من در قرارداد رضایی آمده است که اگر این بازیکن در نیم فصل خودش اقدام کند می تواند به صورت یک طرفه قراردادش را با تراکتور فسخ کند و به استقلال برگردد و تا پایان فصل این تیم را همراهی کند.

از سوی دیگر، بهتاج، سرپرست مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که رضایی بازیکن تراکتورسازی است و تا پایان فصل در جمع بازیکنان این تیم باقی خواهد ماند. اما این شخصیت امروز در مصاحبه دیگری به گونه ای صحبت کرد که حدس زد احتمال بازگشت رضایی به استقلال وجود دارد.

بعد از اینکه کاوه رضایی از شارلوا بلژیک تمرینات خود را با آبی پوشان به قصد بازگشت به استقلال آغاز کرد، هرگز فکر نمی کرد که به دلیل یک اشتباه اداری و بی تدبیری در خصوص بسته شدن فهرست استقلالی ها در فصل جاری، در جمع آبی پوشان قرار نگیرد. اما در نهایت این اتفاق افتاد و با پر شدن لیست استقلال تا پنجره بسته شد و ثانیاً ارسلان مطهری، مهاجم این تیم با حذف از لیست موافقت نکرد، رضایی از لیست خارج شد و به این تیم پیوست. ، تبریزی به او پیوست که او را برای مدتی از میادین حذف کرد و حتی باعث شد تا برای تیم ملی تنگ شود.

توجه داشته باشید که پیمان بابایی در ده هفته گذشته تنها یک بار در بین مهاجمان استقلال گلزنی کرده است و بقیه هنوز موفق به گلزنی نشده اند. کاوه رضایی در بازی اخیر تراکتورسازی مقابل سپاهان یک گل دیدنی به ثمر رساند تا هواداران استقلال منتظر بازگشت او باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در عین حال اخبار متفاوتی در خصوص سرنوشت این بازیکن در نیم فصل دوم لیگ برتر به گوش می رسد. برخی اخبار حاکی از آن است که کاوه رضایی مورد توجه ساپینتو قرار گرفته و از آنجایی که مهاجمان استقلال در نیم فصل اول موفق به گلزنی نشدند، سرمربی پرتغالی استقلال از سران این باشگاه خواست تا بازگشت رضایی را توجیه کنند. در استقلال .