اولین واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به انتخاب اسمار ویرا؛ به همین دلیل انتخاب شد!



اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل پرسپولیس در تمام این مدت شاهد و شنیده نظرات و نظرات هواداران، اعضای تیم و کارشناسان بوده و تصمیم گرفتند با در نظر گرفتن همه شرایط بهترین انتخاب را داشته باشند.
در ابتدا تلاش برای بازگرداندن آقای گل محمدی به جایی نرسید و چاره ای جز انتخاب سرمربی جدید برای جایگزینی او نداشتیم.

از همان ابتدا، تقاضای طرفداران چیزی جز درخواست برونکو نبود. بنابراین تلاش های زیادی برای بازگرداندن آقای ایوانکوویچ انجام شد و این امر تا امروز ادامه داشته است.

باشگاه پرسپولیس سه بار به صورت رسمی با او مذاکره کرده است. او با وجود اینکه در آخرین مصاحبه اش احساس می کرد روزنه امیدی برای هواداران وجود دارد، یک بار دیگر سعی کرد مذاکره کند اما پاسخ آقای برانکو همیشه منفی بود. وی همچنین بارها تاکید کرد که دلیل اصلی عدم حضور در فوتبال ایران مسائل و دغدغه های شخصی و خانوادگی بوده است.

ناگفته نماند در این مدت مذاکرات زیادی با مربیان مختلف صورت گرفت. برخی از آنها که رزومه قابل قبولی داشتند به دلیل مشکلات پیشنهاد باشگاه را نپذیرفتند. برخی دیگر که با باشگاه به توافق رسیدند مورد توجه هواداران قرار نگرفتند و هجمه های زیادی به آنها وارد شد و البته شروع کار آنها از نظر ذهنیت سازی برای هواداران با چالش مواجه شد.

با توجه به زمان موجود تا شروع نیم فصل، تجربه کاری اسمار لوس ویرا و شناخت وی از شرایط تیم و بازیکنان و پیچ و خم مسابقات و حریفان، یکی از گزینه های این بود. در نظر گرفته شد. .
بر این اساس و در نهایت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن همه جوانب از جمله کارنامه درخشان یک سال و نیم اخیر عثمر در پرسپولیس تصمیم گرفت برای اتلاف وقت، اسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کند. .

امید است با حمایت همه جانبه هواداران از این مربی که طی یک سال و نیم گذشته از تمام شرایط فنی و روحی حاکم بر پرسپولیس آگاه شده بود، روابط بسیار خوبی نیز با بازیکنان برقرار کرد و نقش مهمی در با کسب دو قهرمانی و سه جام حذفی در فصل گذشته، نتایج مطابق میل میلیون ها هوادار باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عثمر رسمی بالاخره سرمربی پرسپولیس شد + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال