این دو غول لیگ برتری درگیر بمب گذاری نیستند!

اتفاق نظر در فرانسه بر این است که کیلیان امباپه سرانجام تصمیم خود را به ناصر الخلیفی، مدیرعامل پاری سن ژرمن اعلام کرده و در پایان فصل آنها را ترک خواهد کرد. با توجه به اینکه امباپه در لحظات پایانی بارها از سینه رئال مادرید عبور کرد، احتمال رفتن او به این باشگاه یک گزینه نیست اما شاید او چاره ای جز سانتیاگو برنابئو نداشته باشد.

در واقع، تنها تیم های دیگری که می توانند حقوق او را پرداخت کنند در عربستان سعودی یا لیگ برتر هستند که اولی به دلیل عدم رقابت حذف شده است. ایندیپندنت گزارش داد که هنوز فاصله زیادی بین رئال مادرید و امباپه از نظر دستمزد وجود دارد، اما به نظر می رسد مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه خواهد داشت. لیورپول و آرسنال که ظاهراً به دنبال جذب امباپه بودند، تصمیم گرفتند ساختار دستمزد خود را برای جذب او نشکنند. به این ترتیب، آنها حذف شدند و لوس بلانکوس را به عنوان تنها گزینه خود باقی گذاشتند.

رئال مادرید نیز در سال‌های اخیر درباره ساختار دستمزد خود سخت صحبت کرده است و ظاهراً می‌خواهد امباپه را در سطح بالا نگه دارد، اما باشگاه حداقل کشش احساسی برای مذاکره را دارد. از سوی دیگر، بدون رقبا برای امضای او، خواسته امباپه کمتر خواهد بود.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی