بازگیر: من هم به آقای گلی فکر می کنم، الان نه

او درباره حضور مجدد آنزلیچی ها در سن سیروس گفت: جو خیلی خوب بود، من در دو سه فصلی که در ملوان بودم آن جو را می شناختم. همه بازیکنان برای بازگرداندن هواداران لحظه شماری می کردند، آنزلیچی تشویق می کرد. بهترین راه در این بازی بود و خدا را شکر با شکست حریف شرمنده آنها نشدیم و توانستیم هدیه خوبی به آنها بدهیم.”

بازگیر درباره روند نتایج خوب ملوان که منجر به جدایی آنها از تیم های رده پایین شد، گفت: در همان ابتدای فصل که در رده پایین بودیم، گفتم که موقعیت لا واقعی ملوان در این رده نیست. من به شخصه معتقدم نتایج بد فقط به خاطر کم تجربه بودن بازیکنان ما بود. از روز اول کل تیم به توانایی همه ایمان داشتیم و مطمئن بودیم که به رده های بالاتر صعود می کنیم و همانطور که می بینید کیفیت فنی و توانایی خود را به همه تیم های لیگ ثابت کردیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی شرایط تیم روز به روز بهتر می شود خدا را شکر می کنم که زحمات ما نتیجه داد خاموش شد و ما در شرایط خوبی بودیم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

این مهاجم که پنج گل در جدول گلزنان به ثمر رسانده و اکنون یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گل است، در این باره گفت: هدف من بیش از هر چیز کمک به تیم و رسیدن به کیفیت بازی مطلوب است. کادر فنی در بحث تیم و بعد از آن بدون شک “فکر می کنم گل های بیشتری بزنم”.


سرویس خبر شماره: 1868366
14 فوریه 1401 @ 5:49 بعد از ظهر |
نمایش 3K |

1نقطه نظر

ما به ملوانان وفادار هدیه دادیم

مهاجم ملوان یک گل ارزشمند برای نساجی به ثمر رساند تا ملوان بار دیگر جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ تثبیت کند.

بازگیر: من هم به آقای گلی فکر می کنم، الان نه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سجاد بازگیر که تک گل ملوان را در رقابت های نساجی نجات داد، یکی از بهترین های این فصل تیمش بود. بازگیر در پاسخ به سوالی درباره گلزنی به نساجی می گوید: این گل حاصل تلاش همه بازیکنان تیم بود چه من گل بزنم چه بازیکن دیگری اما خدا را شکر بعد از ضربه محمود شروع کردم و برگشتم. با وجود اینکه شکست سنگین مقابل استقلال از نظر روحی و جسمی ما را تحت فشار قرار داده بود، اما در طول هفته بسیار خوب و با انگیزه تمرین کردیم. در فوتبال، ما کاملا مستحق کسب این سه امتیاز بودیم.”