عاجزانه می خواهم به حرف های گل محمدی گوش ندهید/ دود این ماجرا به چشم ما می رسد!

وی می گوید: باشگاه صنعت نفت ضمن احترام به تمام خانواده بزرگ فدراسیون فوتبال ایران، لیدرها، تیم ها، سرمربیان، هرگز در مقابل پایمال شدن حق خود برای ارضا یا جبران حق تیم دیگری سکوت نخواهد کرد. . شرایط این نیست که ما تقصیر داوری را پرداخت کنیم و امیدواریم تیمی که شایستگی خود را در زمین نشان دهد پیروز شود.

آخرین صحبت های مسئول نفت هم عالی است. مدیر تیم صنعت نفت آبادان در خصوص تصمیم گل محمدی برای استفاده از بازیکنان امید خود در آبادان گفت: قطعا گل محمدی برای تحت تاثیر قرار دادن فدراسیون این را گفته است و پرسپولیس برخلاف گل محمدی با تمام توان و تمام بازیکنانش در آبادان بازی خواهد کرد. ضمن اینکه ما خودمان از اول فصل از بازیکنان امید استفاده کرده ایم و استفاده از این بازیکنان برای هر تیمی یک موفقیت و انگیزه است، اگر پرسپولیس از بازیکنان امید علیه ما استفاده کند به شرایط فصل اول صنعت نفت می رسد. که در انشاء از امیدواران خود استفاده کردیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

امیدوارم کمیته داوران فدراسیون فوتبال شرایط همه تیم های لیگ برتری به ویژه تیم های ضعیف مالی اما پرطرفدار مثل نفت آبادان را در مسابقات سخت و حساس بررسی کند و خدای ناکرده تحت تاثیر مصاحبه ها و در حاشیه مربیان قرار نگیرند. . .

علی فیروزی می گوید: مصاحبه اخیر با گل محمدی سرمربی پرسپولیس که ظاهرا تیمش را قربانی تصمیم عمدی یک داور در بازی با آلومینیوم دید و به شدت به فدراسیون و کمیسیون داوران حمله کرده است. نگران قضاوت بازی با پرسپولیس هستیم اما امیدواریم عدالت از صحبت های سرمربی پرسپولیس خدشه دار نشود.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متأسفانه این هفته باید به مصاف پرسپولیس برویم که سرمربی آن جو این دیدار را بسیار سخت کرده است که بگوییم تیم امیدمان را به آبادان می فرستیم و نمی کنیم. خواستن یک جام دیگر می تواند گمراه کننده باشد.” به صنعت نفت نگاه کنید که در حال حاضر وضعیت خوبی در جدول ندارد.
با وجود اینکه مطمئنیم سلامت مسابقات برای کمیته داوران از هر چیزی ارزشمندتر است، اما همچنان عاجزانه درخواست داریم که داوران بازی های آبادان و پرسپولیس نفت آبادان تحت تاثیر جو رسانه ای و فشارهای حاشیه ای اخیر قرار نگیرند. که از آنها حمایت می شود و از نظر روحی آماده می شوند و ذهن خوبی برای این برخورد حساس قرار می دهند.