خرید تابستانی رئال تعطیل است!

به گزارش مارکا، فلورنتینو پرز به دلیل قیمت بالای هری کین 30 ساله از خرید هری کین منصرف شده و به نظر می رسد مطمئن است که تابستان آینده امباپه را به خدمت خواهد گرفت. سرمربی بار دیگر منتظر ستاره پاری سن ژرمن خواهد بود و بنابراین در فصل 2023-24 رئال با وینیسیوس، آلوارو رودریگز، رودریگو، خوسلو و براهیم دیاز در خط حمله ادامه خواهد داد.

1886460


سرویس خبر شماره: 1945209
29 ژوئن 1402 ساعت 12:52 |
8.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در انتظار امباپه در سال آینده

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه رئال مادرید دقایقی پیش اعلام کرد که با خسلو قرارداد امضا کرده است. مهاجم 33 ساله اسپانیول با قراردادی قرضی یک ساله به عنوان جانشین کریم بنزما به رئال مادرید پیوست. در میان این ناراحتی، رئال مادرید در تابستان امسال مهاجم دیگری را به خدمت نخواهد گرفت و قصد دارد تا سال آینده برای کیلیان امباپه صبر کند.

1887560

با انتقال رسمی خسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر به دنبال جذب بازیکن جدید نخواهد بود، مگر اینکه بازیکن یا بازیکنان تاثیرگذار درخواست جدایی کنند.

خرید تابستانی رئال تعطیل است!

این برخلاف میل کارلو آنچلوتی است که به فکر خرید یک مهاجم بزرگ شماره 9 بود. رئال خریدهای خود را با فران گارسیا، جود بلینگهام، براهیم دیاز و خسلو تکمیل کرده است و اکنون تنها شاهد جدایی این بازیکن از رئال خواهیم بود. . رئال تنها در صورتی می تواند بازیکن جدیدی بخرد که بازیکن ارزشمندی را در یک پست مهم از دست بدهد.

1886789



مجله اخبار فوتبال خارجی