دسته گل قرمز دربی را برد!

در دربی دور برگشت لیگ بیستم در ورزشگاهی که به دلیل شیوع کرونا در سکوت فرو رفته بود، سرخ‌ها با ضربه محکم شهریار مغانلو و گل عیسی آل کثیر در ریباند گلی را به ثمر رساندند تا پرسپولیسی‌ها لذت ببرند. پیروزی در دربی و قهرمانی آن فصل، تا طعم کنار هم را بچشیم.


سرویس خبر شماره: 1922669
03 مه 1402 در 06:56
311 امتیاز خبر

0نقطه نظر

از شهریار تا کنعانی و آقایی

پرسپولیس در دربی لیگ بیستم پیروز شد و پنجمین قهرمانی متوالی را در پیش گرفت.

دسته گل قرمز دربی را برد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در اردیبهشت 1400 پرسپولیس برای پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر می جنگید و پیروزی در دربی لیگ می تواند آنها را به بالای جدول برساند و در رقابت با سپاهان اوضاع را به نفع خود تغییر دهد. . .

چه بسا در دربی آتشین صدم، تصاویری از شادی و غم بازیکنانی که پس از پایان فصل مسیر و هدف متفاوتی در پیش دارند، ثبت شود. بازیکنان روز یکشنبه باید لحظات یکی از حساس ترین دربی های تاریخ پایتخت را بچشند.

یک فریم خوشحال چهار از آن برد نجات یافت و حالا هر کدام از آن بازیکنان روزهای متفاوتی را سپری می کنند. حسین کنعانی پس از پایان این فصل از این تیم جدا شد و راهی لیگ ستارگان قطر شد. شهریار مغانلو با وجود قهرمانی، ترجیح داد تا پایان دوران ورزشی خود پیراهن سپاهان را بر تن کند و حالا رقیب شماره یک پرسپولیس است. سعید آقایی و محمد شریفی جوان نیز یک فصل بعد و پس از پایان نایب قهرمانی و قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیست تمدید این تیم قرار نگرفتند. شریفی به سمت نساجی رفت و آقایی به فولاد خوزستان.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی