سه تیمی که می‌توانند در درفت NFL 2024 بازگردند

کمتر از یک هفته دیگر، درفت NFL 2024 در دیترویت، میشیگان برگزار می شود. کلاس امسال پر از استعداد در بالای پیش نویس است. انتظار می‌رود که در 15 تا 20 انتخاب اول، چشم‌اندازهای QB و WR مهمی وجود داشته باشد. با نزدیک شدن به این پیش نویس، مدیران کل لیگ در مورد سناریوهای بازپرداخت با یکدیگر در تماس بودند.

در درفت امسال تیم های مختلفی حضور دارند که شایعاتی مبنی بر بازگشت آنها وجود دارد. آنها شامل کاردینال ها، غول ها و دلفین ها هستند. تیم‌ها می‌خواهند آماده شوند تا در شب درفت، دوباره معامله کنند. مدیران کل در حال حاضر تکالیف خود را انجام می دهند تا در تلاش برای انجام یک معامله لحظه آخری نباشند. ورود به پیش نویس با سناریوهای بازگرداندن معامله یک گام جلوتر از بازی است. آیا کاردینال‌ها، غول‌ها یا دلفین‌ها پنج‌شنبه آینده بازخواهند گشت؟

کدام تیم از میان کاردینال‌ها، جاینتز و دلفین‌ها به احتمال زیاد در شب پیش‌نویس بازگردانده می‌شوند؟

1. آریزونا کاردینالز

پس از پایان 4-13 در سال 2023، کاردینال ها در درفت NFL 2024 به عنوان چهارمین انتخاب رسیدند. این یک موقعیت پیش نویس بسیار ارزشمند برای آریزونا است. آنها این شانس را دارند که اولین غیر QB را از صفحه خارج کنند. با فرض سه QB در سه انتخاب اول. احتمال وقوع آن وجود دارد با این حال، کاردینال ها همچنین می توانند با تیمی که به دنبال گرفتن QB در دور اول است، معامله کنند. جی جی مک کارتی از میشیگان بازیکنی است که بسیاری از تیم ها دوست دارند در صورت وجود او با او معاوضه کنند. با انتخاب دوم در دور اول امسال، آریزونا در موقعیت بسیار خوبی برای معامله در صورت ایجاد شرایط قرار دارد.

2. غول های نیویورک

غول‌ها در این فصل یک معضل جالب در دستان خود دارند. با انتخاب ششم در درفت 2024، چندین سناریو ممکن است برای نیویورک اتفاق بیفتد. آنها می توانند از یک فرنچایز جدید QB یا WR استفاده کنند و این می تواند در شش سالگی برای آنها بسیار مفید باشد. با این حال، جو شوئن، مدیر کل، اعلام کرده است که اگر این معامله درست باشد، نیویورک مایل به معامله مجدد خواهد بود. بسته به اینکه چه کسی در 6 در دسترس است، ممکن است تیم هایی وجود داشته باشند که هنوز بخواهند معامله کنند و یکی از QB های برتر را بگیرند. حتی در شش سالگی، اگر بازیکن مناسب هنوز در دسترس باشد، غول‌ها ممکن است بتوانند یک بازی خوب به دست آورند.

3. دلفین میامی

در انتخاب شماره 21، دلفین‌های میامی تضمینی برای به دست آوردن یک بازیکن متحول کننده بازی ندارند. علاوه بر این، این تیم تنها شش انتخاب در درفت امسال دارد. دو نفر از آنها قبل از دور پنجم هستند. این امر میامی را در موقعیتی عالی قرار می‌دهد تا در صورت بازپرداخت، دارایی‌های پیش‌نویس بیشتری را دریافت کند. میامی می‌تواند از چند انتخاب دور دوم یا سوم برای جذب بازیکنان باکیفیت استفاده کند که بتوانند جای خالی فهرست را پر کنند. ممکن است استعدادهای QB در پایان دور اول وجود داشته باشد که سایر تیم ها بخواهند با آنها معامله کنند. دلفین‌ها می‌توانستند از این فرصت استفاده کنند. باید تا پنجشنبه آینده صبر کنیم و ببینیم در درفت NFL 2024 چه اتفاقی می افتد.



https://sportslens.com/news/three-teams-who-could-trade-back-in-the-2024-nfl-draft-next-week/ منبع: