شرایط ژاوی مشخص شد: ستاره سیتی را بخرید


سرویس خبر شماره: 2016994
6 اردیبهشت 1403 ساعت 10:58 ق.ظ |
6.4K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

ژاوی، سرمربی بارسلونا از مسئولان باشگاه خواسته است برای جذب برناردو سیلوا سریعا اقدام کنند.

شرایط ژاوی مشخص شد: ستاره سیتی را بخرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، راوی که چند ماه پیش اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت نشین بارسلونا را ترک کند، نظر خود را نسبت به این تصمیم تغییر داده و قصد دارد در فصل آینده نیز هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. .

سران بارسلونا شب گذشته نشست ویژه ای با سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که وی تا پایان قرارداد خود در تابستان 2025 روی نیمکت این تیم باشد و همچنین هدایت بارسا در فصل آینده را بر عهده بگیرد.

بسیاری از رسانه های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که سران این باشگاه در تلاش هستند تا ژاوی را از تصمیم او منصرف کنند. البته روی شرایطی تاکید شد که این مربی باید در بارسا حضور داشته باشد.

2013168

روزنامه موندو دپورتیوو گزارش داد که ژاوی از رهبران بارسا خواسته است که بهترین بازیکنان خود را در فصل آینده حفظ کنند و علاوه بر خرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی. بازیکنی که او واقعاً می خواهد به خدمت بگیرد برناردو سیلوا است.

همچنین گفته می شود ستاره منچسترسیتی علاقه زیادی به پیوستن به بارسلونا و بازی زیر نظر ژاوی دارد و انتظار می رود در پنجره تابستانی آینده به لالیگا بپیوندد.

مجله اخبار فوتبال خارجی