فن دایک نحوه انتقال کلوپ از لیورپول را به او توضیح می دهد

ویرجیل فن دایک در مورد بحث خصوصی بین یورگن کلوپ و تیم بازیکنان صحبت کرد که او خبر جدایی آتی خود از لیورپول را منتشر کرد.

مرد هلندی در آخرین مصاحبه خود با قرمزها چهره متمرکزی را نشان داد و متعهد شد که ادامه فصل موفقیت آمیز باشد.

“آره، او البته در خلوت به ما گفت و همه با هم بودیم.” کاپیتان باشگاه به liverpoolfc.com گفت.

همانطور که گفتم، قبول کردن آن سخت است، اما ذهنیت ما تمرکز بر تجارت است.

ما هنوز اهداف زیادی داریم که امسال باید به آن دست یابیم و چرا فصل را با اوج و همراه با جشن هایی برای رئیس به پایان ندهیم؟

مرسی‌سایدری‌ها در این فصل در همه جبهه‌ها رقابت می‌کنند و راهیابی به دور چهارم جام حذفی، فینال جام کارابائو، مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را تضمین کرده‌اند و همچنان در رقابت برای قهرمانی لیگ برتر باقی می‌مانند.

بیشتر بخوانید: مدیران FSG قول تصاحب لیورپول را پس از خروج برنامه ریزی شده یورگن کلوپ می دهند

بیشتر بخوانید: لیورپول اکنون در آستانه خروج یورگن کلوپ نگرانی سه بازیکنی دارد

این باعث شکست لیورپول نمی شود

زمانی فرا خواهد رسید که به دوران یورگن کلوپ فکر کنیم و آنچه را که ممکن است با سرمربی بعدی این باشگاه فوتبال شگفت انگیز پیش بیاید، تحلیل کنیم.

با این حال، در حال حاضر، وظیفه ما به‌عنوان یک طرفدار در یک چیز خلاصه می‌شود: حمایت از این تیم جوان و سرمربی تا پایان کامل در حالی که برای یک فصل تاریخی تلاش می‌کنیم.

اگر بتوانیم حداقل سه جام را در این دوره برای مربی ای که در طول یک دهه در راه شادی و موفقیت بسیار برای این شهر فراهم کرده است، بدست آوریم.

بیایید این کار را برای یورگن انجام دهیم.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: جدیدترین عثمان دیوماند، لیورپول باید یک بازیکن را آماده نگه دارد، آنچه کلوپ از خرید مدافع میانی بعدی نیاز دارد و خیلی چیزهای دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/01/27/van-dijk-how-klopp-broke-liverpool-exit-news-to-him/ منبع: