نکونام در شرایطی که هرگز تجربه نکرده است!


سرویس خبر شماره: 1945227
29 ژوئن 1402 در 2:01 ب.ظ
74.1 هزار امتیاز خبر|

42نقطه نظر

در بین هواداران فوتبال ایران

نکونام سال گذشته پس از جدایی فرهاد مجیدی، اولین گزینه مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال برای نشستن روی نیمکت آبی ها بود. اما در آن زمان که هواداران از رفتن فرهاد ناراحت بودند و می خواستند قهرمانی در لیگ برتر را تکرار کنند، انتقادات زیادی در فضای مجازی به جواد وارد شد و این چهره برجسته فوتبال تصمیم گرفت در فولاد بماند و در زمان بهتری به استقلال بیاید.

پستی که نکونام دو روز پیش با پیراهن استقلال و نوشتن دو قلب آبی و یک تاج در کپشن منتشر کرده بود، نظر هواداران را بیش از گذشته نسبت به او مثبت کرد. همزمان بسیاری از اهالی فوتبال از نکونام حمایت کردند و عکس های او را در صفحات مجازی خود قرار دادند. سرآمد آنها فرهاد مجیدی مربی موفق سابق استقلال و اکنون اتحاد کلبا بود که از محبوبیت بالایی در بین هواداران برخوردار است. او با کنار گذاشتن ابهامات قبلی، حمایت خود را از سرمربی نکونام اعلام کرد.

این در حالی است که حجت کریمی، مدیرعامل استقلال دو روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که مشکل نکونام همچنان پابرجاست و باید دید برای سرمربی سابق فولاد اتفاق جدیدی می افتد یا فرد دیگری می نشیند. نیمکت آبی ها



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهم ترین فردی که نامش برای سرپرستی استقلال بر سر زبان ها افتاده جواد نکونام است. کاپیتان سابق تیم ملی که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد، با وجود اینکه سال ها در لالیگا بازی کرد، همه او را در ایران به عنوان یک بازیکن استقلالی می شناسند، او سال گذشته علاقه زیادی به هدایت آبی ها دارد. اما برخی موانع او را وادار کرده اند که فعلاً به آرزویش نرسد.

حضور عده ای از هواداران استقلال مقابل باشگاه و در دست داشتن پوسترهایی در حمایت از نکونام اتفاق دیگری است که رخ داده و حالا همه منتظر تصمیم هستند.

دوست دارم به محض فراهم شدن شرایط در خدمت تیم عزیزم باشم. این جمله ای است که نکونام همیشه در اطراف خود گفته و حتی در نامه خداحافظی سال گذشته خود آن را گنجانده است. حالا شرایط در فضای هواداران و شبکه های اجتماعی مهیا شده اما مشکلات دیگری جواد و استقلال را از هم جدا کرده است.

1889006

جواد نکونام روزهای خاصی را می گذراند. او مورد حمایت بسیاری از هواداران فوتبال و استقلالی ها قرار گرفته است اما در حال حاضر فاقد نیمکت این تیم است.

نکونام در شرایطی که هرگز تجربه نکرده است!