کونته: انتظار دارم یک جو جهنمی مقابل قهرمان ایتالیا حاکم شود

کونته ادامه داد:بهبودی پس از عمل را دست کم گرفته بودم و فکر می کردم بدنم واکنش مثبتی نشان می دهد، اما اینطور نشد. به دلیل احساس مسئولیت دوست داشتم هر چه زودتر برگردم اما نشد. الان کاملا بهبود یافته ام و البته کاهش وزن کمی دارم که باید جبران شود. سعی می کنم انرژی مثبت را به تیم تزریق کنم و این انرژی برای بازی فردا بسیار مهم است. من در چند ماه گذشته چند دوست صمیمی خود را از دست داده ام و زمانی که به من در مورد عمل جراحی اورژانسی ام گفته شد، من کاملاً مضطرب بودم. شما هرگز نمی دانید در یک جراحی چه اتفاقی می افتد. عملیات من برنامه ریزی نشده بود و همه چیز به سرعت اتفاق افتاد. وقتی گفتند یک عمل کافی است خوشحال شدم. حالا تکرار می کنم که می خواهم در کنار بازیکنانم بمانم و دوباره در زمین تمرین نفس بکشم.»

1802050

کونته در کنفرانس مطبوعاتی آن مسابقه گفت“دیروز احساس مثبتی داشتم و وضعیت روحی ام واقعا خوب بود. برای من مهم بود که امروز تیم را تمرین کنم و با دستیارانم برای بازی فردا آماده شوم. در دوران نقاهت بعد از “عمل” با خودم ارتباط تصویری داشتم. بازیکنان، اما احساس بودن در کنار آنها واقعا چیز دیگری است. در سه هفته گذشته، دستیاران من در غیاب من کار فوق العاده ای انجام داده اند و من از آنها حمایت می کنم. حالا من برگشتم و خوشحالم. ما می خواهیم برای رفتن به دور بعد و برای بازی فردا به هواداران نیاز داریم. من انتظار دارم جو جهنمی مقابل قهرمان ایتالیا حاکم شود و با کمک هواداران می خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم.”

کونته گفت که بازی های تیمش را از خانه تماشا می کند.قطعا در جام حذفی نتیجه بدی گرفتیم و شانس کسب یک جام مهم را از دست دادیم. من قبلا این جام را با چلسی برده ام و یک بار در فینال شکست خوردم. می خواستم با تاتنهام جام حذفی را ببرم و هواداران را خوشحال کنم، اما این اتفاق نیفتاد. پسر هم گفت بد بازی کردیم و باختیم. این بازی تمام شده است و ما نباید به گذشته نگاه کنیم. فردا بازی بزرگتری داریم و باید میلان را شکست دهیم. تماشای بازی ها از خانه سخت بود و خوشحالم که فردا روی نیمکت می نشینم.»


سرویس خبر شماره: 1894517
16 مارس 1401 @ 5:20 ب.ظ
1.2K |

0نقطه نظر

کونته در مورد اهداف تیمش در ادامه فصل صحبت کرد“شما به خوبی می دانید که مبارزه خوب در این فصل برای من موفقیت آمیز است. به خصوص اگر برای کسب یک جام بجنگید. فکر می کنم این باید هدف ما باشد. تاتنهام به عنوان یک باشگاه باید هدف خود را برای جنگیدن برای چیز خوب و مهمی در هر فصل داشته باشد.” جنگیدن برای قهرمانی آسان نیست و من فکر می کنم ما در کشوری هستیم که در آن سخت ترین مکان برای کسب جام است. لیگ برتر سطح بالایی دارد و تیم های زیادی می خواهند قهرمان شوند. تیم های زیادی سال به سال پیشرفت می کنند و شما باید آماده باشید تا سطح خود را ارتقا دهید. من می خواهم هر فصل برای جام ها رقابت کنم. “اگر این اتفاق نیفتد، این فصل برای من مثبت نیست.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواسته است تا فضای ورزشگاه را فردا برای میلان جهنم کنند و این تیم را برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا تشویق کنند.

کونته: انتظار دارم یک جو جهنمی مقابل قهرمان ایتالیا حاکم شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام فردا در خانه میزبان میلان است. آنتونیو کونته ماه گذشته به دلیل التهاب کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت و حالا پس از بهبودی می تواند فردا تیمش را مقابل میلان همراهی کند. میلان بازی رفت را در خانه 1-0 برد.

1829691