آنچلوتی مهاجمان خود را با لباس مبدل به زمین فرستاد (عکس)


سرویس خبر شماره: 1993546
21 دسامبر 1402 ساعت 00:59 |
1.5 هزار |

1نقطه نظر

در یک حمله کامل، یک مدافع دیگر موفق شد گل سوم رئال را در بازی امشب به ثمر برساند.

آنچلوتی مهاجمان خود را با لباس مبدل به زمین فرستاد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبال اروپا عصر امروز یکی از جذاب ترین شب های خود در ژانویه 2024 را سپری می کند.سوپرجام اسپانیا در ریاض به جذاب ترین شکل ممکن آغاز شد.

در حالی که بازیکنان اتلتیکو مادرید با ضربه سر ماریو هرموسو در دقیقه 7 موفق به برتری شدند، شاگردان کارلو آنچلوتی در دقیقه 30 موفق شدند دو گل به ثمر برسانند و بازی را به سود خود برگردانند.

این پایان گل های نیمه اول نبود. آنتوان گریزمان در نیمه اول گل دوم اتلتیکو را به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

نیمه دوم با کمی سرعت و هیجان آغاز شد. به نظر می رسد این آرامش در دقایق پایانی خبر از طوفانی سهمگین می دهد. خطای کپا آریزابالاگا باعث شد اتلتیکو به گل سوم برسد. او طوفان 7 دقیقه ای رئال را به راه انداخته بود.

پس از گل سوم اتلتیکو در دقیقه 78، رئال وارد فاز هجومی شد. در یکی از حملات در دقیقه 85، وینیسیوس از سمت چپ وارد محوطه شد و در مقابل اوبلاک قرار گرفت. ضربه او توسط دروازه بان اتلتیکو مهار شد. این توپ در عوض به جود بلینگهام برخورد می کند. اولین ضربه او از لبه محوطه جریمه توسط مدافعان مهار شد اما ستاره رئال تسلیم نشد و این بار موفق شد توپ را درون محوطه جریمه پس بگیرد. شوت دوم وی توسط مدافعان مسدود شد. در راه بازگشت ، توپ به یک واقعیت دیگر برخورد می کند. این بار نوبت دانی کاروجال بود. او ضربه محکمی به گوشه دروازه اوبلاک زد و بازی را به تساوی کشاند. این دیدار در نهایت در نیمه دوم با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید تا این دیدار حساس به وقت اضافه کشیده شود.

1977229
1977231
1977230
1977232

یکی از نکات جالب در مورد گل های رئال این است که هر سه گل توسط مدافعان به ثمر رسیده است. رودیگر که یک مدافع میانی است گل اول را به ثمر رساند. گل دوم را مندی دفاع چپ این تیم به ثمر رساند و آخرین گل را کارواخال که در دفاع راست قرار دارد به ثمر رساند.

مجله اخبار فوتبال خارجی