استفن ای. اسمیت معتقد است که جیسون تیتوم باید در بازی All Star از کوین دورانت شروع کند

من باید KD را حذف کنم.

31 امتیاز
10 REB
4 AST pic.twitter.com/evbwUibLrJ

– NBA (@NBA) 12 ژانویه 2023


پس از چهارمین پیروزی متوالی سلتیکس مقابل نیواورلئان پلیکانز در روز چهارشنبه، تیتوم سیزدهمین بازی متوالی خود را با حداقل 25 امتیاز ثبت کرد و بیشترین امتیاز را در نیم فصل اول از یک سلتیک به دست آورده است.

تیتوم از نظر امتیاز در لیگ چهارم است (30.8 امتیاز در هر بازی) در مقایسه با دورانت در رده هفتم (29.7) و میانگین ریباندهای بیشتری دارد در حالی که اعداد پاسی مشابهی را ارائه می دهد.

تنها سه نقطه شروع بین این چهار بازیکن موجود است و سهم فعلی رای دورانت به عنوان شماره یک، آنتتوکومپو دوم، امبید سوم و تاتوم در رتبه چهارم قرار گرفته است.

محتوایی که ممکن است دوست داشته باشید



https://sportslens.com/news/stephen-a-smith-believes-jayson-tatum-should-start-over-kevin-durant-in-all-star-game/ منبع:

استفان ای. اسمیت، از ESPN معتقد است، جیسون تیتوم، ستاره بوستون سلتیکس، باید در بازی آل استار از کوین دورانت، مهاجم بروکلین نتس شروع کند.

جیسون تیتوم کاری را انجام می دهد که هیچ بوستون سلتیک تا به حال در یک فصل کامل به آن دست نیافته است – میانگین بیش از 30 امتیاز در هر بازی.

این بازیکن 24 ساله نه تنها توپ را به شکلی نخبه به ثمر می رساند، بلکه دفاعی برای بازی دارد و می توان گفت با تاکید بر اهمیت بال های دو طرفه، ارزشمندترین بازیکن NBA امروز است.

اولین بازگشت رای طرفداران برای All Star: pic.twitter.com/zj3lK2PKoa

تاتوم که در صدر کنفرانس شرق با بهترین رکورد در لیگ (30-12) قرار دارد، بهترین بازیکن بهترین تیم است و مطمئناً در اواخر امسال چالشی قوی برای کسب MVP خواهد داشت.

جیسون تیتوم در مسیر فصل با کالیبر MVP

پیروزی جیسون تاتوم در سلتیکس:

“اینجا جایی است که می توانم Tatum را به KD انتخاب کنم – آمار مشابه اما رکورد بهتری. و به هر حال، آخرین باری که شما دو نفر را مقابل هم دیدیم، تیتوم شما را جارو کرد. از همین رو.”