اقدامات خارق‌العاده‌ای که ویلی کامبولا از منچستریونایتد برای جلوگیری از مصدومیت‌ها انجام داد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد


ویلی کامبوالا، مدافع میانی نوظهور منچستریونایتد، ظاهراً عادت دارد ساعت‌ها قبل از زمان برنامه‌ریزی شده برای تمرین به کارینگتون برسد تا در تمرین‌های پیشگیری از آسیب‌دیدگی شرکت کند.

عملکرد چشمگیر کامبوالا برای یونایتد در این فصل هر زمان که اریک تن هاگ به او فرصت داد، باعث شده است که این بازیکن جوان در مدت زمان بسیار کوتاهی از یک تیم جوانان معمولی به یک بازیکن تیم اصلی تبدیل شود.

او اولین بازی کامل خود را برای یونایتد در شکست 2-0 مقابل وستهم در دسامبر در ورزشگاه لندن انجام داد.

اخیراً او دومین بازی خود را برای شیاطین سرخ در تساوی 2-2 مقابل رقیب سرسخت لیورپول در خانه، در میان بحران مصدومیت در بخش دفاعی، به دست آورد. حتی در حال حاضر، کامبوالا و هری مگوایر تنها مدافعان وسط مناسب و در دسترس هستند که تن هاگ برای انتخاب در اختیار دارد و بازیکنانی مانند لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف، جانی ایوانز و رافائل واران همگی کنار گذاشته شده اند.

در مقابل مردان یورگن کلوپ، کامبوالا عالی بود و کار بزرگی انجام داد و داروین نونز، لوئیس دیاز و محمد صلاح را باطل کرد. عملکردهای او باعث تمجید تن هاگ و ریو فردیناند شد که او را بهترین بازیکن مسابقه معرفی کردند.

با این حال، همه چیز برای کامبوالا آسان نبوده است، کسی که در طول دوران حضورش در اولدترافورد مجبور بوده بر مشکلات تناسب اندام زیادی غلبه کند. این بازیکن فرانسوی همزمان با مارک ژورادو (از بارسلونا)، آلوارو فرناندز (رئال مادرید)، آلخاندرو گارناچو (اتلتیکو مادرید)، ایسک هانسن آرون (ترومسو) و رادک ویتک (الوموچ) به یونایتد پیوست. برای جذب برخی از آینده دارترین بازیکنان اروپا.

شیاطین سرخ 3.5 میلیون پوند برای این بازیکن 16 ساله در آن زمان که گفته می شد آینده درخشانی دارد، اختصاص دادند. با این حال، تنها دو هفته از زندگی جدید خود در انگلیس می گذرد و در حالی که برای تیم زیر 21 سال بازی می کرد، در بازی دوستانه مقابل سالفورد سیتی از ناحیه مچ پا آسیب دید. این ناکامی باعث شد تا او تقریباً یک سال از حضور در رقابت‌ها محروم شود.

پس از آن، او برای ثبات تلاش کرد و مجموعه ای از مسائل کوچکتر را که مانع پیشرفت او شدند، حفظ کرد.

این نشان دهنده استحکام ذهنی کامبوالا است که او برای جلب توجه تن هاگ و ارتقاء آن به مجموعه بزرگسالان هلندی در تمام این چالش ها تلاش کرد.

طبق گزارش The Athletic، این نوجوان با آمادگی جسمانی خود شانسی نمی‌کند و برای اطمینان از اینکه بدون آسیب باقی می‌ماند، یک هنگ بی‌رحمانه اتخاذ کرده است.

این روزنامه گزارش می دهد: “کامبوالا توسط ماتیو سکینگر، پیشاهنگ آکادمی مستقر در فرانسه که هانیبال مجبری را که تابستان قبل از آکادمی موناکو امضا کرده بود، شناسایی کرده بود.”

کامبوالا که هنوز در باشگاه‌ها زندگی می‌کند، به‌خاطر این که قبل از تمرین در پایگاه کارینگتون یونایتد ساعت‌های اولیه را می‌گذراند، برای انجام کارهای اضافی پیشگیری از آسیب‌دیدگی شناخته می‌شود – اغلب دو ساعت و نیم قبل از رسیدن بقیه اعضای تیم.

این گواهی بر میزان فداکاری و تعهد بی رحمانه او – تقریباً شبیه به کریستیانو رونالدو افسانه ای – است که او مایل است تا این حد طول بکشد تا اطمینان حاصل کند که وقتی سرمربی خود از او دعوت می کند آماده بازی است.

قرارداد کامبوالا قرار است در تابستان 2025 به پایان برسد و جای تعجب نیست که یونایتد مشتاق توافق بر سر قرارداد جدید برای تمدید اقامت او در این باشگاه است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/18/the-extraordinary-measures-taken-by-man-uniteds-willy-kambwala-to-sidestep-injuries-279040/ منبع: