گل عیسی آل کثیر به مهاجم سابق تیمش/پرسپولیس سنت شکنی کرد



عیسی آل کثیر بدون شک پدیده مورد بحث این فصل پرسپولیس بوده است. او که در ابتدای فصل حاضر نشد قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد و به اردوی رقیب سپاهان پیوست تا پرسپولیس به دلیل نبود مهاجم نهایی بیشترین ضربه را بخورد.

در ابتدای فصل، آل کثیر به دلیل نداشتن کارت بازی فرصت بازی برای سپاهان را نداشت، بعدها که سپاهان وارد بحران شد و بعد از نیم فصل هرگز نتوانست جایگاه خود را در این تیم پیدا کند. ، با سابقه ضعیف به خانه بازگشت.

آل کثیر با پیراهن سپاهان کنار رفت و با پوشیدن شماره 7 که شماره مورد علاقه او در طول دوران فوتبالش بود، تنها دو گل به ثمر رساند. در هفته هفتم و مقابل تیمی که او را با شماره 7 به فوتبال ایران معرفی کرد، صنعت نفت آبادان بود!

و عجیبتر اینکه عیسی در این مسابقه تنها 77 دقیقه در زمین ماند و یک دبل به ثمر رساند! او با شماره 7 صنعت نفت در فوتبال ایران به شهرت رسید و بعدها شماره 7 نفت تهران را پوشید اما در پرسپولیس این شماره را به او ندادند تا بتواند شماره 72 را بپوشد. در سپاهان هنوز شماره 7 را داشت. اما این بار بدشانس بود!

عیسی در بازگشت به پرسپولیس و در اولین بازی و در دقایق ابتدایی با گلزنی جایگاه خود را تقویت کرد. او قبل از این دیدار فقط در هفته های فرد برای پرسپولیس گل زده بود! هفته هفدهم در تراکتور، هفته نوزدهم در فولاد و هفته بیست و سوم در ملوان، از زمانی که پرسپولیس هر سه بازی را برد!

و حالا در هفته بیست و چهارم چهارمین گل فصل خود را برای پرسپولیس وارد دروازه تیم سابقش صنعت نفت آبادان کرد! گلی که ششمین گل او در این فصل بود، نیمی از آن گل ها را به تیم صنعت نفت زد. دو نفر با لباس سپاهان رفتند و یکی با لباس پرسپولیس برگشت!

بیشتر بخوانید: پرسلیس – صنعت نفت/آیا پنالتی فلسطین درست بود؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال