ترازوی چپ پرسپولیس سنگین شده است!


سرویس خبر شماره: 1998564
10 فوریه 1402 در 5:01 ب.ظ.
35000 امتیاز خبر|

14نقطه نظر

با ورود عبدالکریم؛

پرسپولیس با جذب عبدالکریم حسن حالا با تعداد زیادی از بازیکنان دفاع چپ روبرو است.

ترازوی چپ پرسپولیس سنگین شده است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به جذب عبدالکریم حسن، مدافع چپ قطری، پرسپولیس حالا با تعداد زیادی از بازیکنان در سمت چپ خط دفاعی روبرو است، در حالی که در اکثر دیدارهای نیم فصل، آنها فقط علی نعمتی را در این پست داشت.

در حال حاضر پرسپولیس علاوه بر این مدافع قطری، علی نعمتی و محمد مهدی احمدی را به عنوان مدافعان چپ در اختیار دارد و وحید امیری نیز می تواند در این پست بازی کند.

با این حساب پرسپولیس در نیم فصل دوم چهار بازیکن دارد که می توانند دفاع چپ خود را تکمیل کنند، در حالی که دانیال اسماعیلی فر همچنان در جناح مقابل بی نظیر است و بازیکنانی مانند وحدت حنانف یا فرشاد فرجی توانایی بازی در دفاع راست را دارند. ، عمدتاً مدافعان راست هستند که در سیستم دفاع چهارجانبه تخصص خاصی ندارند و به این ترتیب تعادل دو جناح پرسپولیس به هم خورد.

1983546

در چنین شرایطی، عثمر ویرا می تواند مانند دو سال قبل از علی نعمتی به عنوان مدافع میانی استفاده کند و جای مرتضی پورعلیگنجی را بگیرد تا با توجه به تعدد مصدومیت و محرومیت مدافعان میانی، دست بازتری در این پست داشته باشد.

علاوه بر این، عثمر می تواند به بازی محمدمهدی احمدی در پست وینگر چپ یا هافبک هم فکر کند، زیرا این بازیکن مدافع چپ نیست و با توجه به ویژگی های تهاجمی که دارد، قطعا اگر در خط فوروارد بازی کند، تاثیرگذارتر خواهد بود.

باید دید عثار با بازیکنان دفاع چپ تیمش چه خواهد کرد و چگونه از آنها در طول فصل استفاده خواهد کرد. آیا عبدالکریم حسن در این جناح به بازیکنی بی بدیل تبدیل می شود و بازیکنان دیگر باید پست خود را تغییر دهند یا شرایط دیگری وجود خواهد داشت؟

مجله اخبار فوتبال داخلی