منچستریونایتد در هفته‌های آینده یک مدیر فوتبال منصوب می‌کند و فهرست نهایی به دو نفر کاهش می‌یابد – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد


به گزارش خبرنگار موثق، منچستریونایتد قرار است طی دو هفته آینده یک مدیر جدید فوتبال را منصوب کند.

جیمز داکر از تلگراف ادعا می‌کند که “سر جیم رتکلیف و تیمش اینئوس امیدوارند تا ظرف چند هفته آینده یک مدیر جدید فوتبال را در منچستریونایتد منصوب کنند، قبل از پاکسازی پیش‌بینی‌شده عملیات استخدام فعلی باشگاه.”

داکر همچنین می‌گوید که فهرست نامزدهای احتمالی قبلاً «به چند نام کاهش یافته است».

در حالی که گزارشگر نمی گوید که دو نامزد باقی مانده چه کسانی هستند، او کسانی را که در ابتدا مورد بررسی قرار گرفته اند فهرست می کند.

اینها عبارتند از دن اشورث، مدیر فوتبال نیوکاسل، جولیان وارد، مدیر ورزشی سابق لیورپول، داگی فریدمن از کریستال پالاس و پل میچل، رئیس سابق استخدام در تاتنهام، و همچنین آندره آ برتا از اتلتیکو مادرید، کریستیانو جونتولی از یوونتوس. لی کنگرتون در آتالانتا و ریکی ماسارا و پائولو مالدینی که سال گذشته میلان را ترک کردند.

می توان استنباط کرد که این دو نام از جمله نام های ذکر شده در بالا خواهند بود.

داکر همچنین می‌گوید که عمر برادا، مدیرعامل جدید، ابتدا منصوب شد تا او در تصمیم‌گیری درباره اینکه چه کسی باید مدیر فوتبال باشد، «نقشه‌های ارزشمند» داشته باشد، «با توجه به اعتقاد قوی (INEOS) که این دو مرد و مدیر باید «به اشتراک بگذارند». یک چشم انداز و کار به عنوان یک «کل منسجم»».

هنگامی که وزارت دفاع منصوب شد، او و برادا مسئولیت استخدام و اخراج را در رابطه با مدیر خواهند داد.

داکر می‌گوید: «منابع نشان داده‌اند که برادا – که قرار است به‌طور رسمی در تابستان شروع شود – و مدیر آینده فوتبال در نهایت کسانی هستند که سرنوشت سرمربی فعلی یونایتد، اریک تن هاگ را تعیین می‌کنند که آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.» .

موارد بیشتر برای دنبال کردن…

https://thepeoplesperson.com/2024/01/30/man-united-will-appoint-a-director-of-football-in-the-coming-weeks-with-shortlist-down-to-two-275304/ منبع: