تصمیم بزرگ ستاره تیم ملی برای ادامه لیگ/ خیال خیال گل محمدی راحت شد!

علیرضا امیدوار است بعد از مدتی بینی اش درست شود و قسمت ترک خورده به هم جوش داده شود تا مشکل کمتری برای بازی داشته باشد. در واقع علیرضا تاکتیک تحمل را در پیش می گیرد و در این زمان تصمیم جراحی نمی گیرد. پرونده ای که تا حد زیادی خیال بازیکنان پرسپولیس و یحیی گل محمدی را آرام می کند و بیرانوند می تواند تیمش را در دربی حساس پایتخت همراهی کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بیرانوند که انگیزه زیادی برای جام جهانی داشت و مرد مورد اعتماد کیروش بود شرایط سختی داشت و نتوانست ادامه دهد حتی علیرضا پس از دو سال حضور در اروپا برای حضور در جام جهانی به ایران بازگشت. در تیم ملی

علیرضا هنگام رفتن خیلی ناراحت بود و اشک می ریخت اما امیدوار بود که بعد از بهبودی مصدومیت بتواند دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی با ولز به میدان برود اتفاقی که فیفا به علیرضا اجازه نداد. و بیرانوند در جایی از ترکیب تیم ملی در این بازی حضور نداشت. اما بیرانوند پس از چند روز تعطیلی و استفاده از محافظ بینی، تمرینات خود را در آستانه بازی با آمریکا از سر گرفت و کیروش در این دیدار نیز به او اعتماد کرد.

علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی به قطر سفر کرد تا دومین جام جهانی خود را تجربه کند. همان طور که انتظار می رفت علیرضا اولین بازی را مقابل انگلیس انجام داد اما حضورش در زمین طولانی نبود. تیم ملی در بازی رفت جام جهانی با شکست سنگین 6 بر 2 نتیجه را به انگلیس سپرد. اتفاق تلخ این دیدار مصدومیت شدید بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی بود که باعث شکسته شدن بینی علیرضا شد و او جایگزین حسینی شد.

به هر حال اتفاقی جدی برای بیرانوند افتاد و علیرضا بعد از 17 دقیقه به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و حسینی وارد بازی شد. بیرانوند ابتدا سعی کرد در زمین بماند و به بازی ادامه دهد اما پس از دقایقی متوجه شد که نمی تواند ادامه دهد. شدت ضربه به حدی بود که بیرانوند با مشکلات تنفسی مواجه شد و حتی به دو نفر از هم تیمی هایش به طور همزمان گفت که نمی تواند نفس بکشد.

اتفاق تلخی که برای پرسپولیس بسیار زیانبار خواهد بود و علیرضا اصلا دوست ندارد چنین اتفاقی برایش بیفتد. تصمیمی که بیرانوند در حال حاضر در سر دارد این است که عمل جراحی را فعلا به تعویق بیندازد و شکستگی بینی خود را تحمل کند.

تصمیم بزرگ ستاره تیم ملی برای ادامه لیگ/ خیال خیال گل محمدی راحت شد!

علیرضا دومین بازی خود در جام جهانی را در قطر انجام داد و با اینکه امید زیادی برای صعود به تیم ملی داشت، نتوانست رویای صعود ایران را با هم تیمی هایش محقق کند. حال این سوال پیش می آید که تکلیف بیرانوند در ادامه بازی های لیگ برتر پرسپولیس و البته بازی حساس مقابل استقلال چه خواهد بود؟ بینی بیرانوند که از 2 نقطه شکسته و ترک خورده است نیاز به جراحی دارد اما این جراحی حدود یک ماه بیرانوند را از زمین مسابقه دور می کند.