ستاره منچستریونایتد پیشنهاد تیم رقیب را رد کرد

خود پوگبا اخیراً از وضعیتش در منچستریونایتد ابراز نارضایتی کرد و گفت: “هنوز درباره آینده حرفه‌ام تصمیمی نگرفته‌ام. هنوز هیچ کاری انجام نشده است. می‌توانم فردا یا در طول پنجره نقل و انتقالات تصمیم بگیرم. می‌خواهیم به عقب برگردیم و فصل را با منچستریونایتد به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم، عناوین و جام‌ها را به دست آوریم، اما امسال و چند سال اخیر هیچ عنوانی کسب نکرده‌ایم، که ناراحت کننده است. فصل هنوز تمام نشده است، اما تقریباً برای ما تمام شده است، زیرا “دیگر فرصتی برای بردن جام نداریم.”


سرویس خبر شماره: 1823534 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 20:43 |
4,803 |

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد پل پوگبا پس از 6 سال پایان قراردادش با “ورزش 3” در ماه ژوئن اولدترافورد را ترک کند. مذاکرات طولانی بر سر قرارداد این بازیکن به توافقی منجر نشده است و یونایتد هم وضعیت نه چندان خوبی دارد. نتایج ماه های اخیر و عدم حضور احتمالی در لیگ قهرمانان اروپا، ستاره فرانسوی را متقاعد کرد که برای دومین بار از این تیم جدا شود.

در هفته های اخیر شایعه شده بود که پاری سن ژرمن محتمل ترین مقصد ستاره فرانسوی است. با این حال، دیلی میل اخیرا مدعی شد که منچسترسیتی به جذب ستاره فرانسوی علاقه مند است. پپ گواردیولا به دنبال تقویت خط هافبک خود است و از این نظر خرید پل پوگبا را گزینه خوبی می داند. این خبر با گل نیز تایید شد اما حالا اتلتیک مدعی است ستاره فرانسوی پیشنهاد تیم رقیب را رد کرده و به آنها اطلاع داده که می خواهد به تیم دیگری برود. پاری سن ژرمن، یوونتوس و رئال مادرید به عنوان محتمل ترین مقصدهای پوگبا معرفی شده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پل پوگبا پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرد.