ستاره های جام جهانی نوجوانان لیگ ایران (عکس)


سرویس خبر شماره: 1998598
10 فوریه 1402 در 7:52 ب.ظ.
2.9 هزار |

4نقطه نظر

اقدام جالب مارتینز در بازی دوستانه فولاد

فولاد سرمربی اسپانیایی در جریان بازی دوستانه تیمش مقابل هواداران تلاش کرد تا باطری های خود را شارژ کند و جوانان زیادی را به میدان فرستاد.

ستاره های جام جهانی نوجوانان لیگ ایران (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال خوزستان عصر امروز (سه شنبه) در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف هواداران خود رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

فولادی ها اگرچه در این بازی شکست خوردند اما ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد در این بازی حرکت قابل توجهی انجام داد. فولادی ها که در هفته های اخیر نشان داده اند قصد دارند از استعداد تحصیلی خود بیشتر استفاده کنند و به گفته مارتینز بازیکنان جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کنند، در بازی امشب جوان سازی خاصی انجام دادند.

1984945

سرمربی فولاد در نیمه دوم علاوه بر استفاده از چند بازیکن جوان زیر 18 سال در ترکیب اصلی تیمش مقابل هواداران، شجاعت بیشتری از خود نشان داد و بیش از 10 بازیکن کمتر از 18 سال را به میدان فرستاد.

بازیکنان جوان آینده دار که در آکادمی فولاد رشد کرده اند، اکنون در تیم بزرگسالان این تیم به کار گرفته شده اند و این برای باشگاهی که فوتبالیست ایرانی تولید می کند، خوب است. بازیکنانی که برخی از آنها در جام جهانی نوجوانان اخیر برای تیم ایران بازی کردند، حالا در فولاد فرصت خوبی پیدا کرده اند.

1984946

جوان شدن فولادی ها در بازی امروز تا جایی پیش رفت که در 25 دقیقه آخر حتی یک بازیکن بزرگسال هم در زمین حضور نداشت و همه بازیکنان ترکیب زیر 23 سال البته 6 یا 7 نفر بودند. زیر 18 سال بودند!

با وجود این شرایط، احتمالاً با از سرگیری مسابقات فوتبال باشگاهی، شاهد استفاده از بازیکنان زیر 18 سال در ترکیب فولاد باشیم. اتفاقی که برای خوزستان و فوتبالدوستان این استان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی