عالمی: فیلم پاس ها را بگذارید و جایزه بگیرید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان عالمی دستیار ساکت الهامی با حضور در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: قبل از شروع گفتگو به آقای عزت الله پورقاز و خانواده محترم ایشان تسلیت می گویم و ما هم هستیم. همه هنوز از این فاجعه اندوهگین هستند.” خداوند به ایشان و خانواده محترمشان صبر عنایت فرماید.

وی ادامه داد: صحبتی که آقای آلوز زد اما داور بازیکن ما را اخراج کرد. برگردیم به سه هفته گذشته، داوری نفت مسجد سلیمان اشتباه بود. چهار یا پنج آفساید برای ما گرفتند و ما چنین مشکلاتی داشتیم، اما هیچ وقت به دنبال اظهارنامه و بدهی نبودیم. فکر می کنم همه کارشناسان و مربیان تیم در مورد VAR صحبت می کنند که فناوری خوبی است، اما قطعا اشتباهاتی وجود خواهد داشت. امیدوارم دیگر این اتفاق نیفتد باید به زحمات آقای خداداد افشاریان تبریک گفت و امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم و آقای اکرمی عملکرد خوبی داشته باشد. قبل از هر مسابقه اصلا اجازه مصاحبه داده نمی شود و باید در مورد مسائل فنی صحبت شود. ما هم شرایط خوبی داریم و انشالله بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم.

عالمی با اشاره به صحبت های پاکو خمس در نشست خبری امروز، تصریح کرد: ایشان یکی از مربیان خوب هستند اما آنچه در مورد نظر آقای الهامی گفتند، در پاسخ می گوییم که اگر پاس های شما از 3 به 4 برسد، در سایت قرار خواهد گرفت. وب سایت ما بگذارید ما بدهیم و قیمت شما را بپردازیم.

مربی هواداران گفت: 4 پاس پشت سر هم در منطقه ما ناکام ماندند. حالا که جناب خمس فرمودند ما به آنها پاسخ می دهیم. او یک مربی بسیار با کیفیت است. او مربی به روزی است و تقابلش با مربیان به روزی مثل آقای الهامی همیشه هیجان انگیز است. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و آقای اکرمی هم خوب بازی کند و با دست پر زمین را ترک کنیم.


سرویس خبر شماره: 1869990
23 فوریه 1401 @ 7:07 ب.ظ
14.6 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

بعد از قرار دادن ویدیو در سایت خود …

دستیار ساکت الهامی پاسخ جالبی به سرمربی تراکتورسازی داد.

عالمی: فیلم پاس ها را بگذارید و جایزه بگیرید

وی با اشاره به این دیدار گفت: آنها تیم بسیار خوبی هستند، کادر فنی بسیار خوب و بازیکنان بسیار خوبی دارند. بازی سختی داریم و البته برنامه هایی داریم که امیدواریم آنها را اجرا کنیم. بازیکنان ما در شرایط ایده آلی هستند و آخرین بازی ما مقابل تراکتورسازی بازی بسیار خوبی بود. می توانستیم در بازی قبلی پیروز شویم و بازی را با خطا باختیم. فکر می کنم چند موقعیت را از دست دادیم و یک پنالتی روی آقای محمدی بود که داور آن را پاس کرد و در پایان بازی متاسفانه یکی از بازیکنان کارآمد ما اخراج شد.

وی در نشست خبری درباره غیبت ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار، گفت: امروز شرایط تمرین را نداشتیم و در هتل تمرین کردیم و او باید آنجا می بود و از من می خواست تا در خدمت باشم. شما و انشاءالله در جلسات دیگر حتما در خدمت شما خواهد بود.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

ایمان عالمی درباره تمرین امروز گفت: متاسفانه امروز به دلیل شرایط جوی تمرین نکردیم.