فدای یک اسطوره برای ماندن در دورتموند

مارکو رویس کاپیتان و اسطوره دورتموند قرار است قرارداد یک ساله خود را با این تیم تمدید کند.

فدای یک اسطوره برای ماندن در دورتموند


سرویس خبر شماره: 1900190
21 آوریل 1402 ساعت 11:18
1.6 هزار |

0نقطه نظر

با این حال، رویس مجبور به پذیرش ضررهای مالی سنگین شد. این ستاره مهاجم با دستمزد سالانه 12 میلیون یورو بیشترین دستمزد تا به امروز را دارد. با پاداش و پاداش عملکرد، در بهترین حالت، او می تواند تنها هفت میلیون یورو در آینده کسب کند.

لازم به ذکر است که مارکو رویس دیگر بازیکنی بی بدیل در ترکیب دورتموند نیست. در پیروزی زنبورها مقابل یونیون برلین، ستاره آلمانی از روی نیمکت شروع کرد و ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند در توضیح تصمیم خود گفت: ما می خواستیم از بازیکنانی در پست وینگر استفاده کنیم که سرعت بالایی دارند.

1840771



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نقل از بیلد، مارکو رویس 33 ساله، کاپیتان و اسطوره دورتموند در آخرین مراحل تمدید قرارداد خود با این تیم قرار می گیرد و تنها برای رسمی شدن آن باقی مانده است. به احتمال زیاد اوایل هفته آینده، ستاره دورتموند قرارداد خود را که تابستان امسال به پایان می رسد، برای یک فصل دیگر تا سال 2024 تمدید خواهد کرد.

به زبان ساده، رویس تقریباً نیمی از حقوق خود را از دست خواهد داد، اما می تواند با باشگاه قلبش به دوران حرفه ای خود پایان دهد. او مطمئناً می تواند درآمد بیشتری در خارج از کشور داشته باشد.