قلعه نویی – تیم ملی، اتفاق خوبی برای ستاره استقلال


سرویس خبر شماره: 1896856
آوریل 01, 1402 در 12:19 ب.ظ
34.8K |

6نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گل محمد محبی برای صعود شاهین بوشهر به سرخپوشان پاکدشت در ورزشگاه پاس تهران، امیر قلعه نویی از این بازیکن خواست تا برای حضور در لیگ برتر پیراهن سپاهان را بر تن کند. مرد جوانی که به دنبال پیشرفت خود بود، بلافاصله پس از ترک تیم شهر خود پیراهن طلا را پوشید.

حضور در تیم سپاهان در اولین فصل لیگ برتر آنقدر برای محمد محبی نعمت بود که جدا از حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، پیراهن تیم ملی و امید را نیز بر تن کرد. تمرین مارک ویلموتس و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 یکی از بازیکنان دائمی تیم ملی شد. اما شرایط برای محمد محبی خوب پیش نرفت. اگرچه بازی های خوب او در تیم سپاهان باعث حضور در تیم سانتا کلارای پرتغال شد اما موفق شد در این تیم مقابل تیم های بزرگی مانند بنفیکا گلزنی کند. محمد محبی به استقلال بازگشت تا دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند و بازی های خوبی برای آن تیم انجام داد اما با وجود دعوت شدن در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه برای از دست دادن جام جهانی 2022 قرار نگرفت.

1834336

با انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی قابل پیش بینی بود که محمد محبی دوباره به اردوی تیم دعوت شود. به خصوص که او بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب این روزهای استقلال است و به طور خلاصه برای آبی پوشان سخت و مفید بازی می کند. در شروع فصل، ریکاردو ساپینتو برای جذب او تلاش زیادی کرد و حاضر نیست او را حتی برای یک بازی از ترکیب خارج کند. او و مهدی قیدی آنقدر در ترکیب استقلال کار کردند که آبی پوشان با 18 گل در دور دوم تهاجمی ترین تیم لیگ برتر شدند. محمد محبی که در این فصل در تیم استقلال علاوه بر وینگر راست، بازی وینگر چپ و حتی پایان خط را نیز تجربه کرده است، انتخاب ملی کار ساده ای نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم ملی به ستاره استقلال بوشهری محمد محبی خوش گذشت.

قلعه نویی - تیم ملی، اتفاق خوبی برای ستاره استقلال