رقیب قطر کوتاه گفت: من دیوانگی را برای یونایتد خرج نمی کنم

شیخ جاسم بن حامد آل ثانی رقیب قطری او در خرید یونایتد است که به نظر می رسد حاضر است مبلغ زیادی را برای خرید باشگاه خرج کند و هفته گذشته با مدیران یونایتد مذاکره کرده بود.

1834332

یکی از علاقه مندان به خرید باشگاه رتکلیف است که ثروتمندترین مرد انگلیس است و او روز جمعه با مقامات یونایتد در اولدترافورد ملاقات کرد تا در مورد شرایط پیچیده ورزشگاه و تمرین شیاطین سرخ جویا شود.

با این حال، تاجر انگلیسی تایید کرده است که همچنان مشتاق خرید باشگاهی است که از کودکی طرفدار آن بوده و تمام تلاش خود را می کند تا باشگاه را متعلق به خود کند. با این حال بسته به شرایط خریدار قطری ممکن است برای او بسیار سخت باشد.

سر جیم رتکلیف، یکی از مشتریان جدی منچستریونایتد، می گوید که حاضر نیست برای خرید این باشگاه هزینه های هنگفتی بپردازد.

رقیب قطر کوتاه گفت: من دیوانگی را برای یونایتد خرج نمی کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خانواده گلیزر تصمیم به فروش این باشگاه از منچستریونایتد گرفته اند و پیشنهادهایی برای انتقال مالکیت این باشگاه دریافت کرده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پس از دور اول مذاکرات، رتکلیف به وال استریت ژورنال گفت: “چگونه قیمت یک تابلو را تعیین می کنید؟ قیمت خانه چگونه تعیین می شود؟ این سوال هیچ ربطی به هزینه ساخت و ساز یا هزینه ساخت ندارد. “شما قطعا نمی خواهید برای خرید چیزی هنگفت هزینه کنید، زیرا در این صورت پشیمان خواهید شد.”


سرویس خبر شماره: 1896855
آوریل 01, 1402 در 11:58
1.2 هزار |

0نقطه نظر