لیورپول “درخت” در شکست آرسنال “مرز با غرور” بود

دون هاچیسون لیورپول را متهم کرده است که در جریان شکست 3-1 مقابل آرسنال در روز یکشنبه، لیورپول را به “مرز استکبار” متهم کرده است و در برخی مواقع از بازی، قرمزها را “درخت” و “تنبل” می‌خواند.

شاگردان یورگن کلوپ در ورزشگاه امارات به باختی سزاوار شکست خوردند، در حالی که درگیری فاجعه بار بین ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر برای گل گابریل مارتینلی، نمایش کلی تیم را خلاصه کرد و این بازیکن 52 ساله در این بازی کوتاه نیامد. حکم او در مورد باشگاه سابقش

Hutchison در صحبت در Premier League Productions در مورد LFC گفت: ما در حال تماشای بازی بودیم و نحوه بازی لیورپول بسیار معمولی بود و گاهی اوقات با غرور هم مرز بود. آنها موقعیت‌هایی را در عقب داشتند، درهم و برهم، تنبل، یک یاردی کوتاه با توپ. وقتی در مقابل آرسنال بازی می‌کنید، اینجاست که باید بی‌رحم باشید.»

اسکاتلندی همچنین روی دو گل اول توپچی ها به کاپیتان لیورپول پرداخت و در مورد گل اول بوکایو ساکا گفت: عجیب است که چگونه فن دایک در آنجا به (مارتین) اودگارد کشیده شد. فکر می کنم وقتی به آن نگاه کنید، ون دایک ویران خواهد شد. او هرگز از نظر آن پاس به اودگارد نزدیک نمی شد.

در تجزیه و تحلیل گل مارتینلی، این بازیکن 52 ساله عصبانی شد: «این اولین بار را نگاه کنید. فان دایک گزینه هایی دارد: آن را به دروازه بان یا دفاع کناری برگردانید. اینجاست که من از تکبر صحبت می کنم. وقتی او این کار را انجام می‌دهد و بیرون می‌آید، شبیه رولزرویس به نظر می‌رسد، اما وقتی این کار را نمی‌کند، معمولی و متکبر به نظر می‌رسد.»

بیشتر بخوانید: یک روزنامه نگار جایگزین ژابی آلونسو را نام برد که در میان نامزدهای مدیریتی لیورپول “متمایز” است.

بیشتر بخوانید: تقویت لیورپول از آنجایی که 44 سال قبل ممکن است جذب اشمادکه در آنفیلد شود.

ما نمی‌توانیم در این مورد واقعاً با هاچیسون مخالف باشیم – لیورپول در کل روز یکشنبه بسیار ضعیف بود و تبدیل شدن به چنین عملکرد پراکنده‌ای به رقیب مستقیم عنوان قهرمانی دستوری برای فاجعه بود، با آرسنال که به درستی از آن بهره برد.

لحظاتی مانند زوزه کش فوق الذکر ون دایک/آلیسون، همراه با سرزنش رایان گراونبرچ توسط کلوپ به دلیل پرسینگ غیراستاندارد در پیشبرد گل ساکا، خلاصه ای از شلختگی عجیب و نابهنگام قرمزها بود.

روشی که در دو هفته گذشته بورنموث، نوریچ و چلسی را از بین بردیم نشان می‌دهد که ما بهترین فوتبال فصل خود را بازی می‌کردیم و می‌توانستیم با اعتماد به نفس به شمال لندن برویم، اما متأسفانه به نظر می‌رسید که این خود را به شکل تکبر، به قول صاحب نظر.

لیورپول در حال حاضر همچنان در صدر جدول است، اما حرکت منچسترسیتی در میان شروع بی عیب و نقص آنها در سال 2024 است. اگر بخواهیم تا پایان فصل در قله باقی بمانیم، پیشرفت سریع و قابل توجهی در بازی آرسنال مورد نیاز است. ، روز شنبه با سه امتیاز متقاعد کننده مقابل برنلی شروع شد.

#قسمت 100 پادکست امپراتوری کاپ: EOTK Insider با نیل جونز🎙️

https://www.empireofthekop.com/2024/02/06/hutchison-sloppy-arrogant-liverpool-arsenal/ منبع: