مبارزه مس و شیمبا برای شماره حساب ادامه دارد!


سرویس خبر شماره: 2000242
17 فوریه 1402 در 4:51 ب.ظ.
2

0نقطه نظر

لوسیانو باید اعلام رسمی بدهد و به تمرین بیاید

معاون حقوقی باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد شیمبا برای دریافت مبلغ مطالبات خود باید شماره حساب را به صورت رسمی اعلام می کرد.

مبارزه مس و شیمبا برای شماره حساب ادامه دارد!

به گزارش “وارش سه”، لوسیانو پریرا، مهاجم باتجربه فوتبال برزیل که در نیم فصل پیراهن این تیم را بر تن کرد، حالا با مسئولان این باشگاه رقابت می کند. شیمبا از باشگاه مس رفسنجان به فیفا شکایت کرد و پنجره نقل و انتقالات این تیم را بست.

در چنین شرایطی مسی ها برای پرداخت مطالبات شیمبا اقدام کردند اما بر سر اعلام شماره حساب با هم اختلاف پیدا کردند.

عزیزالله حیدری معاون حقوقی باشگاه مس رفسنجان در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: هفته گذشته تلاش زیادی برای پرداخت آخرین مطالبات و باز شدن پنجره باشگاه انجام دادیم. در این زمینه پنج پرونده بسته شده و درخواست بازیکنان پرداخت شده است اما آخرین پرونده باقی مانده مربوط به تال شیمبا مهاجم برزیلی است که قرار است شماره حسابش به صورت رسمی به ما اعلام شود.

1949446

وی در پاسخ به این سوال که چطور ممکن است باشگاه مس رفسنجان شماره حساب بازیکن خود را نداشته باشد، گفت: ما شماره حساب شیمبا را در بانک ملی داریم که خودش دارد، حتی اعلام کرده که مبلغ واریز نشود. به این حساب و یک شماره حساب در کشور دیگری اعلام کرد که به نام او نیست، اما شماره حساب مقصد را به صورت غیر رسمی، شفاهی یا از طریق واتس اپ به باشگاه اعلام کرد که قابل قبول نیست. همچنان منتظریم و در مکاتبه از طریق ایمیل رسمی باشگاه اعلام کرده ایم که فقط با معرفی رسمی شماره حساب از طریق ایمیل می توانیم این مبلغ را به همان حساب واریز کنیم.

مس رفسنجان، معاون حقوقی باشگاه نیز درباره آخرین همکاری باشگاه و شیمبا گفت: درخواستی که در شرف پرداخت هستیم مربوط به گزینه های فصل گذشته است و فصل جاری هم باید بخشی را بگویم. مبلغ قرارداد مهاجم برزیلی در ابتدا و بعد از فصل که به صورت نقدی در طول فصل پرداخت شد و مدارک لازم در این خصوص را داریم. از نظر ما فسخ قرارداد شیمبا غیرقانونی است و هیچ باشگاه دیگری اجازه ندارد با این بازیکن وارد مذاکره یا قرارداد ببندد. با اطلاع من کادر فنی منتظر این بازیکن هستند و مکاتبات لازم را انجام داده ایم. برای پرداخت مابقی مطالبات او در این فصل مشکلی وجود ندارد اما بنا به درخواست ما لازم است هر چه سریعتر در تمرینات تیم حاضر شود تا همکاری دو طرف طبق توافق صورت گرفته ادامه یابد. . .

مجله اخبار فوتبال داخلی