امید هافبک سابق استقلال برای خلق شگفتی در مرحله یک هشتم نهایی


سرویس خبر شماره: 2000244
17 فوریه 1402 در 4:56 ب.ظ.
11.2 هزار |

0نقطه نظر

حقدوست: چاره ای نداریم جز اینکه بهتر از قبل باشیم

هافبک باتجربه پیکان ابراز امیدواری کرد که تیمش مانند سال گذشته به مرحله نهایی جام حذفی صعود کند.

امید هافبک سابق استقلال برای خلق شگفتی در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیکان برای بازگشت به لیگ با نگرانی های زیادی مواجه است. این تیم با وجود رقبای سرسختی که در انتهای جدول می بیند باید بتواند از منطقه خطر خارج شود.

مجتبی حق دوست، هافبک باتجربه و بازیساز پیکانی ها که در استقلال هم بازی می کرد به خبرنگار ما گفت: عملکرد ما در نیم فصل اول خوب بود. چندین بار برای برد رفتیم و مقابل همه تیم های رقیب بازی محکمی داشتیم اما به اهدافمان نرسیدیم اما داستان نیم فصل دوم کاملا متفاوت است.

وی افزود: در واقع برای نیم فصل دوم باید بهتر از قبل باشیم و چاره دیگری نداریم. نه زمان و نه شرایطی برای تکرار اشتباه وجود دارد و معتقدم علیرغم انگیزه بازیکنان و تلاشی که در این مدت انجام داده ایم، با تیمی سرحال و قدرتمند به لیگ باز خواهیم گشت و نتایجی کسب خواهیم کرد که ادامه حضورمان را تایید می کند. در لیگ

حقدوست با اشاره به تغییر کادرفنی در نیم فصل ادامه داد: لیگ را امسال با رسول خطیبی شروع کردیم و عملکرد او و همکارانش خوب بود اما توپ های ما تبدیل به گل نشد و باشگاه تصمیم به تغییر گرفت. باید از زحمات آنها تشکر کنیم. الان رضا عنایتی و دستیارانش هدایت تیم را بر عهده دارند و شرایط ما واقعا خوب است. اردوی کیش و سپس تمرینات بدنی و تاکتیکی در تهران و همچنین مسابقات تدارکاتی که تجربه کردیم باعث شد پیکان در شرایط خوبی قرار بگیرد. اکنون منتظر از سرگیری مسابقات هستیم.

این بازیکن درباره بازی با تیم سه تارگان بهمن در جام حذفی گفت: با آنالیز کادر فنی وارد این دیدار می شویم و امیدواریم بتوانیم مانند سال گذشته به مراحل پایانی جام حذفی راه پیدا کنیم. جام حذفی جایی برای دست کم گرفتن حریف نیست زیرا ممکن است یک شگفتی در هر زمانی رخ دهد. به همین دلیل با ذهنیت خوبی وارد زمین می شویم و بازی قدرتمندی انجام می دهیم تا خود را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی