منچستریونایتد قطعا در نظر دارد تا مورتن هولمند را در تابستان به خدمت بگیرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


هواداران منچستریونایتد زمانی که این باشگاه تابستان گذشته اعلام کرد کاسمیرو را به خدمت گرفته و این بازیکن برزیلی نقش مهمی در قهرمانی یونایتد در جام کارابائو و در عین حال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشت، هیجان زده شدند.

پس از اولین فصل درخشان، احساس می‌شد که هم مربی، اریک تن هاگ و هم بازیکن خط میانی او، خاطرات خاص‌تری را در این کمپین خلق می‌کنند. با این حال، چیزی جز این بوده است.

در فصل دوم خود در انگلیس، فوق ستاره سابق رئال مادرید برای انطباق با سبک انتقالی بالا هلندی مشکل داشت و برای بازی در چنین سیستمی بسیار کند به نظر می رسد.

این بازیکن 32 ساله اغلب دیده می شود که در حالی که در تلاش برای ردیابی است، در وسط زمین به جای اینکه زمین خود را حفظ کند، به تکل های آخر سر می خورد.

جایگزین Casemiro مورد نیاز است

مصدومیت ها کمکی به برنده پنج بار لیگ قهرمانان اروپا نکرده است که 17 بازی را از دست داده است، و با حضور INEOS، آنها گزینه جوان تری را در خط میانی ترجیح می دهند.

بر اساس گزارش ها، سر جیم رتکلیف چندان تحت تأثیر قرار نگرفته است که باشگاه چنین قرارداد کوتاه مدتی را با چنین مبلغ هنگفتی روشن کرده است و مالکان جدید می خواهند او را در تابستان با باشگاه های عربستان سعودی که منتظر افزایش قیمت هستند، نقل مکان کنند.

شایعات در مورد جستجوی یونایتد برای جانشینی بالقوه با افرادی مانند ژائو گومز، یوسف فوفانا و ژائو نئوس در میان بسیاری از افراد دیگر برای انتقال به تئاتر رویاها در حال چرخش است.

در حالی که ستاره بنفیکا از رتبه بالایی برخوردار است، قیمت درخواستی او می تواند خریداران را کاهش دهد و Givemesport استدلال کرده است که مورتن هیولمند، ستاره پرتغالی لیگ پرتغال می تواند گزینه مطلوب باشد.

این بازیکن دانمارکی پس از انتقال 18 میلیون یورویی خود از لچه در تابستان گذشته، 42 بازی برای اسپورتینگ لیسبون انجام داد، در حالی که 4 گل و همین تعداد پاس گل از یک موقعیت عمیق به ثمر رساند.

اسپورتینگ در حال حاضر در صدر جدول لیگ داخلی است و حتی در نظر دارد کاپیتانی 24 ساله را در دوره بعدی به او واگذار کند تا از دست دادن او به یکی از باشگاه های بزرگ اروپایی جلوگیری کند.

بازیکن دانمارکی اخیراً مدعی شد که در خانه جدیدش خوشحال است اما روزنامه نگار دین جونز اصرار دارد که یونایتد به طور جدی علاقه مند به جذب ستاره سابق آکادمی کپنهاگ است که به عنوان یک ستاره شناخته می شود. “هیولا مطلق” برای نمایش چشمگیر او در این کمپین.

مواظب هجولمند باش

طبق گزارش ها، هیولمند بند آزادسازی 69 میلیون پوندی دارد که در مقایسه با یوز ارزان تر است، در حالی که رابطه او با ستاره های دانمارکی یونایتد راسموس هوجلوند و کریستین اریکسن نیز می تواند مفید باشد.

به خوبی گزارش شده است که پیشاهنگان یونایتد در بازی بنفیکا و اسپورتینگ حضور داشتند و در حالی که همه صحبت‌ها بر این است که آنها به دنبال ژائو نِوِس هستند، من عملکردهای هولمند را زیر نظر داشته‌ام، زیرا به اقتدار بسیار خوبی می‌دانم که او قطعا کسی است که آنها را برای خط هافبک علاقه مند می کند.

یونایتد می تواند او را با مبلغ معقول تری به خدمت بگیرد و سطح عملکرد او در اسپورتینگ همیشه خوب بوده است. او ترکیبی عالی برای تناسب با تیم فعلی است – او اریکسن و هوجلوند را می شناسد و از همان مسیری می آید که برونو فرناندز طی کرد تا در اولدترافورد به پایان برسد.

یونایتد چند هافبک دفاعی مختلف را زیر نظر دارد، اما من توصیه می‌کنم که مراقب هیولمند باشید.

کارمندان با ظاهر جدید INEOS در نهایت تصمیم خواهند گرفت که چه کسی با Ten Hag که اقتدار خود را در مورد اهداف نقل و انتقالات از دست می دهد، وارد می شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/07/manchester-united-are-definitely-considering-summer-swoop-for-morten-hjulmand-278552/ منبع: