نگرانی های واقع گرایان در مورد بهترین وضعیت خرید قرن

در حالی که قرارداد تونی کروس در پایان این فصل به پایان می رسد و او همچنان در شرایط بسیار خوبی به سر می برد، این بازیکن تصمیمی برای تمدید قراردادش با رئال مادرید ندارد که باعث نگرانی سرخپوشان این تیم شده است.

تونی کروس، ستاره آلمانی هنوز تصمیم نهایی خود را برای تمدید قرارداد با رئال مادرید نگرفته است. قرارداد کروس با رئال مادرید در پایان این فصل به پایان می رسد و همه منتظر تصمیم نهایی این بازیکن برای امضای قرارداد جدید و ادامه حضورش در این باشگاه برای یک فصل دیگر هستند.

ستاره آلمانی در دیدار این هفته مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای چهلمین بار برای رئال مادرید به میدان می رود و امیدوار است بتواند تیمش را به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها برساند. او در پایان فصل این فرصت را خواهد داشت تا به میانگین تعداد بازی هایی که در سال های گذشته به عنوان بازیکن رئال انجام داده است (46 بازی) برسد، چرا که تیم کارلو آنچلوتی همچنان حداقل 10 بازی در این فصل باقی مانده است. که کروس احتمالا ارائه می کند، زیرا حاوی چیزهای زیادی هستند.

این یک سوال بسیار مهم در تصمیم کروس برای فصل آینده و امضای قرارداد جدید است. تعداد بازی های او از 42 بازی فراتر خواهد رفت که کمترین رقم او در رئال مادرید در فصل 2020-21 بود، اما او مطمئناً به 55 بازی که در فصل 15-2014 انجام داد که بالاترین رقم او بود نخواهد رسید. کروس همچنین توانست به رکورد 40 بازی که در طول 10 فصل حضورش در رئال مادرید به طور مداوم ثبت کرده بود، برسد و باعث شد بسیاری او را یکی از بهترین خریدهای قرن حاضر باشگاه بدانند. به خصوص که او تنها با 25 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و 456 بازی و 54824 دقیقه انجام داد.

بیشتر بخوانید: روزهای پر استرس سه تیم لالیگا در لیگ قهرمانان اروپا/ آیا قدرت فوتبال اسپانیا از دیگر کشورها بیشتر است؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی