هفت هوادار مقدس: فخری کاپیتان کادر (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یاران بنفش پایتخت به عنوان باشگاه برتر لیگ برتر زودتر از سایر رقبا تمرینات خود را آغاز کرده اند و با این طرح یک پیش فصل را پشت سر می گذارند.

غلامرضا دلگرم سرمربی سابق آلومینیوم و مربی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا که تجربه کمک به محمود فخری در نفت مسجد سلیمان را دارد.

این روزها محمود فکری و دستیارانش در تلاش هستند تا تیمی متفاوت را به لیگ برتر بفرستند.

هفت هوادار مقدس: فخری کاپیتان کادر (عکس)


سرویس خبر شماره: 1952946
مرداد 03, 1402 در 19:27 |
نمایش 3K |

4نقطه نظر

با وجود آپارتمان ها و منبع آب در پس زمینه

سیروس دین محمدی کاپیتان سابق استقلال و بازیکن لژیونر و ملی پوش با سابقه فوتبال کشورمان و سرمربی سابق راه آهن که مانند همه مربیان هوادار فعلی دستیار محمود فکری در استقلال را در کارنامه خود دارد.

محمود فکری باتجربه است اما به عنوان سرمربی جدید هوادار 6 دستیار باتجربه و سرشناس را در کنار خود دارد.

1901780

هوادارانی که به سرعت به سراغ محمود فخری رفتند و با کاپیتان و سرمربی سابق استقلال برای مشاوره فنی به توافق رسیدند، در جریان نقل و انتقالات تابستانی با تنظیم فرمول همیشگی خود و جذب ستاره های جوان و باتجربه، عملکرد خوبی را به ثبت رساندند.

شبیر لطفی سرمربی سابق دریای بابل فصل گذشته به عنوان سرمربی سایپا در کنار محمود فخری فعالیت می کرد و حالا به هوادار پیوسته است.

کاظم کرامتی مربی باتجربه دروازه بان های فصل گذشته سایپا در این دوره با حقیق و شکوری در هوادار همکاری می کند. همچنین امید علی دفتری، مربی بدنساز فصل گذشته نارنج پوشان پایتخت که دارای مدرک درجه یک یوفا و مربیگری در فوتبال اروپا است و همچنین رضا خرسندی، آنالیزور جوان فصل گذشته سایپا. 6 نفر از دستیاران محمود فخری و کادر فنی هوادار در فصل پیش رو که همگی قبل از هوادار سابقه همکاری با سرمربی آبی ها را داشتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی