ساوتهمپتون پیشنهادی متقابل از لاویا به لیورپول ارائه کرد

روزنامه نگار بلژیکی توییت کرد: ما امروز صبح به شما گفتیم که به عنوان پیشنهاد رسمی به زودی انتظار می رود … اکنون می فهمم که یک پیشنهاد اول مطابق با ارسال شده است. @David_Ornstein حدود 35 میلیون پوند اما با یک پیشنهاد متقابل که امروز توسط #ساوتهمپتون اف سی هيئت مدیره.

همانطور که توسط ورزشکاران اوایل امروز، اولین پیشنهاد مرسیسایدرها به مبلغ 37 میلیون پوند توسط تیم ساحل جنوبی رد شد، تیمی که برای 50 میلیون پوند مقاومت می کند، اما به نظر می رسد که این دو باشگاه می توانند برای یافتن «توافق مناسب» باز باشند.

#قسمت 83 پادکست امپراتوری کاپ: EOTK Insider با نیل جونز

بیشتر بخوانید: لیورپول می تواند در خارج از EPL برای جانشینی فابینیو به عنوان یک غول بزرگ 31.8 میلیون پوندی “فوق العاده” جستجو کند.

به نظر می رسد لیورپول اکنون قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد تا باخت احتمالی فابینیو را جبران کند، بنابراین ما با نفس بند آمده منتظر می مانیم تا ببینیم آیا آنها به زودی با یک پیشنهاد بهبود یافته به ساوتهمپتون بازخواهند گشت یا نه و آیا پیشنهاد دوم آنها می تواند قدیس ها را حداقل برای مذاکره بر سر یک معامله احتمالی وسوسه کند.

– ساشا تاوولیری (@sachatavolieri) 25 جولای 2023

اینکه آیا قرمزها می‌توانند تیم چمپیونشیپ را با پیشنهاد بهبود یافته 40 میلیون پوندی – همانطور که روزنامه‌نگار پیشنهاد کرد – متقاعد کنند، هنوز مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که ممکن است فضایی برای مذاکره در مورد قیمتی وجود داشته باشد که همه طرف‌ها را راضی کند.



https://www.empireofthekop.com/2023/07/25/southampton-counter-offer-lavia-liverpool/ منبع:

می توانید توییت تاوولیری را در زیر مشاهده کنید @sachatavolieri در توییتر: