پاسخ قاطع قلانویی به بدخواهان تیم ملی!

سرمربی تیم ملی درباره دیدار ایران و پاکستان در جام جهانی 2007 صحبت کرد و گفت: نتیجه گیری من این است که ازبکستان از نظر فناوری و زیرساخت راه طولانی را طی کرده است. امیدوارم فردا فینال خوبی بین دو تیم برگزار شود چرا که ایران و ازبکستان تیم های خوبی در آسیا هستند و مطمئنم جذابیت این دیدار با حضور تماشاگران دو چندان خواهد شد.


سرویس خبر شماره: 1945202
29 ژوئن 1402 ساعت 12:23 |
2

0نقطه نظر

فوتبال محل احترام و تفریح ​​است

سرمربی تیم ملی در پایان با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات کافا در رده بزرگسالان گفت: جا دارد از مسئولان CAF در قرقیزستان و ازبکستان تشکر کنم اما همانطور که در قرقیزستان گفتم اینجا هم می گویم که امیدوارم این مسابقات در دوره های بعدی با کیفیت بهتری برگزار شود. شروع هر کاری سختی های خاص خودش را دارد و این طبیعی است. کافا اولین دوره ای است که در سطح بزرگسالان برگزار می شود و مطمئناً دارای کاستی هایی است، اما امیدوارم در دوره های بعدی با کیفیت بهتری برگزار شود. خوشحالم که با بازیکنان اصلی به این مسابقات آمدیم چون باید به این مسابقات و این تیم ها احترام گذاشت. فوتبال جای احترام و لذت است. به عنوان مثال، آرژانتین را ببینید که مقابل استرالیا بازی کرد و با همه بازیکنانش به زمین آمد. یا تیم های بزرگ اروپایی با تیمی مثل جبل الطارق با همه بازیکنان بازی می کنند یا برزیل با گینه با تیم اصلی بازی می کند پس فوتبال جای احترام و لذت است. امیدوارم فردا بازی خوبی برای هواداران باشد، چه آنهایی که بازی را از تلویزیون می بینند و چه آنها که به ورزشگاه می آیند و در نهایت نتیجه دست خداست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* سلامت امتحان در اولویت است

سرمربی تیم ملی همچنین درباره استفاده ازبکستان از تاکتیک های مختلف و سطح دانش کادر فنی آن تیم نیز گفت: قبل از پاسخ به این سوال برای سرمربی و همکار خوبم تیم ملی ازبکستان آرزوی سلامتی و سلامتی کامل دارم. اما در مورد این سوال باید بگویم با توجه به زمان کوتاهی که بعد از سفر به قرقیزستان داشتیم امروز تیم ازبکستان را آنالیز می کنیم اما آنها با دو سیستم متفاوت بازی می کنند. آنها گاهی با سه دفاع در زمین ظاهر می شوند و گاهی با چهار دفاع بازی می کنند اما تحلیل اصلی امروز ما قبل از تمرین است.

* فوتبال جای احترام و لذت است

این روزنامه نگار ازبکستانی با اشاره به سفرهای زیاد قلانوی به ازبکستان و دعوت از وی برای سفر مجدد به این کشور، از سرمربی تیم ملی درباره شرایط سردار آزمون برای بازی فردا پرسید که قلانوی در پاسخ گفت: من هم خیلی خوشحالم که برای دومین بار در کشور خوب ازبکستان حضور دارم اما در پاسخ به سوال شما باید بگویم که سردار آزمون مصدومیت جدی ندارد اما تیم پزشکی روی او کار می کنند و مشخص خواهد شد. بعد از ظهر می تواند بازی نهایی را انجام دهد یا خیر. . با این حال قبل از فصل بیش از هر چیز دیگری سلامتی بازیکن برای ما مهم است، بنابراین بعد از تمرین امروز کادر پزشکی که جا دارد از آنها تشکر کنم وضعیت این بازیکن را به ما گزارش می دهند.

* ازبکستان نسبت به سال 2007 پیشرفت کرده است

سرمربی تیم ملی ابراز امیدواری کرد که فوتبالدوستان ایران و ازبکستان فردا در فینال مسابقات کافا شاهد تماشای تماشایی دلپذیر تیم هایشان باشند.

پاسخ قاطع قلانویی به بدخواهان تیم ملی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی فوتبال ایران فردا در فینال رقابت های کافا در ازبکستان به مصاف تیم ملی این کشور می رود. در همین راستا امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز در نشست خبری پیش از این بازی حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

قلانوی در ادامه با اشاره به بازیکنان سابق و مشهور ازبکستان گفت: جباروف و تیمور کاپادزه از بازیکنان بزرگ فوتبال ازبکستان بودند که در گذشته به عنوان بازیکن برای فوتبال ازبکستان زحمت کشیدند و اکنون به عنوان مربی مشغول به کار هستند و باید قدر آنها را بدانید.

* تحلیل اصلی ازبکستان امروز

* قلعه نویی به تمجید از ستاره سابق استقلال پرداخت

قلانوی در ابتدا با قدردانی از میزبانی ازبکستان گفت: بسیار خوشحالم که برای اولین بار از کشور خوب ازبکستان دیدن کردم. شناخت کافی از فوتبال این کشور داریم و می دانیم که ازبکستان سرمایه گذاری منطقی در فوتبال خود انجام داده است. این سرمایه گذاری هم در بخش زیرساخت و هم در بحث فنی انجام شده است.