پرسپولیس محصولات یک فروشگاه را توقیف کرد


سرویس خبر شماره: 1993605
21 ژانویه 1402 ساعت 13:47 |
4.5 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

باشگاه پرسپولیس تمامی راه های درآمدزایی و حفظ حقوق این باشگاه را بررسی کرده و اکنون اقدامات قانونی در این زمینه انجام داده است.

پرسپولیس محصولات یک فروشگاه را توقیف کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از تغییر اسپانسر لباس پرسپولیس در ابتدای فصل، این باشگاه تصمیم گرفت لباس اصلی را از طریق زیرمجموعه ها و فروشگاه های دارای مجوز از این باشگاه به هواداران عرضه کند. در همین راستا گفته می شد با فروشگاه های متخلف برخورد می شود و حالا خبر از اولین برخورد قانونی با یکی از این فروشگاه ها می شنویم که کم نیستند.

پیمان حدادی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یکی از منابع درآمدی باشگاه را که سال ها مورد غفلت قرار گرفته، موضوع کپی رایت اعلام کرد و در این خصوص گفت: این باشگاه اقدامات قانونی و قضایی لازم را علیه افراد و موسسات عرضه کننده محصولات پرسپولیس (از جمله پوشاک هوادار) با نام و نشان باشگاه آغاز کرده و در آخرین روز با هماهنگی دادسرای عمومی و نیروی انتظامی یک از فروشگاه های منطقه منیریه محکوم شد و تمامی محصولات با نام باشگاه پرسپولیس از این فروشگاه کشف و ضبط شد و این فروشگاه مجبور به اخذ مجوز از باشگاه برای فروش محصولات به نام پرسپولیس شد. این اقدام برای سایر متخلفان نیز انجام می شود.

وی همچنین در مورد توزیع محتوای صوتی و تصویری متعلق به باشگاه که توسط پلتفرم ها و سایت ها بدون کسب مجوز از باشگاه توزیع می شود، صحبت کرد. جلسات خوبی با مسئولان “ساترا” داشتیم و به زودی اقدامات حقوقی و قضایی در این زمینه توسط معاونت حقوقی بشکه در راستای حفظ مالکیت معنوی و حق چاپ این باشگاه آغاز خواهد شد.

مجله اخبار فوتبال داخلی