کاداریوس تونی برای تمیز کردن غضروف زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت

تونی در سیزن پس از چیفز ظاهر شد. او در هر سه بازی پلی آف آنها بازی کرد و هفت گیر به طول 50 یارد داشت. WR با استعداد بیشترین تاثیر خود را در سوپر باول فصل گذشته مقابل ایگلز گذاشت. او در کوارتر چهارم یک تاچ داون به ثمر رساند و یک پونت 65 یاردی برای کمک به راه اندازی یک درایو TD دیگر داشت.

در تمرین روز دوشنبه، TE Travis Kelce ابراز خوش بینی کرد که Toney می تواند برای هفته 1 آماده باشد. این با آنچه سرمربی اندی رید امروز به رسانه ها گفت مطابقت دارد. انتخاب قبلی دور اول در اواسط فصل از نیویورک جاینتز به دست آمد. او سال گذشته تنها در دو بازی فصل عادی برای نیویورک بازی کرد اما در هفت بازی برای چیفز بازی کرد.

کانزاس سیتی چندان نگران مصدومیت تونی نیست. اندی رید، پاتریک ماهومز و تراویس کلس همگی گفته اند که نسبت به بازگشت او خوش بین هستند. در حال حاضر، آنها بدون تونی هستند، اما ممکن است مدت زیادی نباشد. این بازیکن 24 ساله بسیار با استعداد است و یکی از پویاترین و گریزان ترین بازیکنان NFL است.



https://sportslens.com/news/chiefs-wr-kadarius-toney-underwent-surgery-to-clean-up-cartilage-in-his-knee/ منبع:

– پیت سوینی (@pgsween) 25 جولای 2023

تونی پس از مصدومیت مجدد زانوی خود در روز اول تمرین، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا غضروف زانوی خود را تمیز کند. مصدومیت او ابتدا به عنوان یک تغییر توصیف شد، اما اندی رید امروز در مورد این عمل کوچک با رسانه ها صحبت کرد. جردن فوت از Sports Illustrated خاطرنشان کرد که این آسیب دیدگی منیسک او در روز یکشنبه بود.

کاداریوس تونی “فرصتی” دارد تا برای مسابقه هفته اول کانزاس سیتی مقابل شیرها آماده شود.

پاتریک ماهومز می گوید که نسبت به تاثیر کاداریوس تونی در فصل 2023 خوشبین است.

#رئیس WR Kadarius Toney امروز صبح تحت عمل جراحی قرار گرفت تا غضروف زانوی خود را تمیز کند. اچ سی اندی رید گفت “احتمال” وجود دارد که او برای بازی افتتاحیه فصل مقابل دیترویت آماده باشد. pic.twitter.com/gshRKhNqL2

او گفت که کلید این است که تونی در ساختمان باشد و در جلسات شرکت کند.

مصدومیت بزرگترین مانع او در دوران حرفه ای کوتاه NFL تاکنون بوده است. در یک و نیم فصل برای جاینتز، تونی تنها در 12 بازی به میدان رفت. او 10 بازی از 16 بازی خود را در سال 2021 انجام داد و در سال 2022 فقط دو بازی برای نیویورک انجام داد. چیفز پتانسیل‌هایی را در تونی دید و با وجود سابقه مصدومیتی که داشت، همچنان علاقه‌مند به معامله برای او بودند.