گزارش زنده: مس رفسنجان 1 – 1 پیکان


سرویس خبر شماره: 2017053
6 مه 1403 در 6:37 ب.ظ.
3.1 هزار |

4نقطه نظر

تیم جوان عنایتی مقابل اورنج پوشان مس

تیم های پیکان و مس رفسنجان در اولین دیدار مرحله حذفی جام حذفی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش زنده: مس رفسنجان 1 - 1 پیکان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در رفسنجان میزبان پیکان تهران خواهد بود. این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر دو بار مقابل هم قرار گرفته اند که مسی در تهران پیروز شد و دیدار اخیر دو تیم در رفسنجان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

نکته قابل توجه مس پرتقالی ها این است که این تیم پس از حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی خود از ابتدای فصل دوم تاکنون هیچ شکستی را تجربه نکرده است. مس در 7 بازی اخیر خود نیز گلزنی کرده تا نشان دهد که چگونه دروازه ها را باز کند و باید دید تیمی که با حذف استقلال، صدر فعلی لیگ برتر توانسته به این مرحله از جام حذفی صعود کند، می تواند قهرمان شود. مقابل تیمی چه تهرانی به ماجراجویی خود ادامه دهد یا نه.

در آن سوی پیکان، رضا عنایتی این روزها از نظر نتیجه گیری خوب عمل می کند و در 10 بازی اخیر خود تنها یک بار مقابل پرسپولیس شکست خورده است. خودروسازان با نتایج خوبی که به دست آورده اند از قعر جدول فاصله گرفته اند تا بتوانند با آرامش بیشتری به رقابت های لیگ برتر نزدیک شوند و باید دید مقابل مس رفسنجان چه نتیجه ای کسب خواهند کرد. پس از انجام یک بازی نسبتا آسان تر مقابل ستارگان بهمن جوان تهران، آیا می توانند به جمع هشت تیم آخر جام حذفی برسند یا خیر؟

گزارش لحظه ای “مجله اخبار فوتبال” از دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان را در این صفحه دنبال کنید:


تقویممرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران؛ پنجشنبه 02/06/1403; ساعت 5:45 بعد از ظهر
هدف از کمکورزشگاه: شهدای مس رفسنجان
سوت زدنداوران: مهدی اجاقی / کمک داوران: حامد صفایی و مرتضی هوشیار / داور چهارم: علی سام

ترکیب پیکان:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حق دوست و امیر شهیم.
سرمربی: رضا عنایتی


ترکیبات مس رفسنجان:
حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهبازاده.
سرمربی: محرم نویدکیا


توپ گلتوضیحات گل:

مس رفسنجان 1-0 پیکان (جلال الدین علی محمدی دقیقه 32) جلال الدین علیمحمدی با پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

مس رفسنجان 1-1 پیکان (ابوالفضل زمانی، دقیقه 48) بازیکن جوان پیکانیها موفق شد روی ارسال احمدی گل تساوی را به ثمر برساند.


کرونومتر دقایق حساس:

دقیقه 5: سجاد شهبازادا این شانس را داشت که اولین گل این دیدار را به ثمر برساند اما دیناروند از دروازه خود بیرون آمد و مانع از این شد.

دقیقه 28: بازی بدون موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم برگزار می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی