اشتباه عجیب اسمار در آستانه ال کلاسیکو/سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟



عثمر ویرا در برنامه تلویزیونی تاپ فوتبال به سوال محمدحسین میثقی که یک سوال معمولی به نظر می رسید پاسخ داد و اسامی چند بازیکن مورد علاقه خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا به سه بازیکن به نام برد که در سپاهان که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه به بازی در پرسپولیس عادت کرده اند، چندان توجهی نکرده است.

در فرهنگ فوتبال ایران اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلا رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می شود و ممکن است این موضوع روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد. به دلیل محرومیت نمی تواند مقابل سپاهان بازی کند. صحبت‌های اسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که برخلاف تصور خیلی‌ها، او هنوز با فضای فوتبال ایران آشنایی چندانی ندارد و نمی‌داند که گاهی نباید به برخی سوالات پاسخ دهد.

اگر خودت را به جای افرادی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذاری می توانی به آنها حق بدهی که در مسابقات بعدی با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا باید روحیه بازیکنان تیمش را تقویت کند اما این کار را با بازیکنان سپاهانی انجام داد که قرار است چهارشنبه هفته آینده به مصاف پرسپولیس بروند و میزبان یکی از فینال های لیگ برتر باشند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی را در این تیم به وجود آورده است که حتی هواداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی توانند منکر آن شوند اما شاید بهتر بود جواب نمی داد. . سوال خاص محمدحسین میشاقی ناخواسته ذهن رقبا را تحریک نکرد.

پرسپولیس در اصفهان تنها با یک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اسمار ویرا مقابل سپاهان بازی کرد و شکست خورد و حالا باید انتقام این شکست را در تهران بگیرد. همانطور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی یک بازی انتقامی برای پرسپولیس است و چند هفته پیش در همان اراک مقابل شاگردان مجتبی حسینی شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: ناامیدی مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: دارم جدا می شوم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال